recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fladskærm i lys stue
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFladskærm i lys stue

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JKALADK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Oktober-2005
Sted: Birkerød Denmark
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Emne: Fladskærm i lys stue
    Sendt: 11-August-2009 kl. 09:12

Hej

Jeg var i elgiganten i går og fik der af vide af den gode sælger at hvis jeg skulle have en flad til en lys stue med meget lys indfald skulle jeg se helt bort fra plasma og kun gå efter LED/LCD nogen der har erfaringer omkring dette.

Er lidt lun på Panasonic 42G10 eller Samsung 7070 LED i 40"

Venlig Hilsen Jan

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2009 kl. 09:18

Det afhænger vel i virkeligheden af hvordan din stue er lys for det kan være meget individuelt.

Min stue er meget lys om dagen, og jeg har altid haft plasma og har bestemt ikke haft nogle problemer med det, men jeg har også hørt om folk der har problemer.

Jeg vil sige at uanset hvilken skærm du vælger med at købe, så køb den et sted hvor du har mulighed for ombytning hvis du syntes lyset generer.

for lys kan bestemt også være generende på en lcd.. det kan bare opfattes på en anden måde hvis skærmen er mere mat... men efterhånden er de fleste skærme blanke på overfladen hvorfor at problem med genskin er relativt ens for alle teknologier.

Så jeg ville da seriøst overveje panaens plasma hvis jeg var dig

Mvh

René
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 666
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2009 kl. 10:07
Problemet er ikke så meget om stuen er meget lys eller ej. Men mere om der er vinduer placeret modsat tv'et. I det tilfælde kan vinduerne spejle sig meget i tv'et.

Det kan dog løses med gode persienner eller gardiner.
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu