|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thygesen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 13-Maj-2009 kl. 14:26 |
Hej, Jeg er den glade ejer af en LX71 blueray afspiller. Desværre har min DVD samling en mængde region 1 og 3 film, hvorfor jeg er løbet ind i problemer. LX71'eren er åbenbart ikke kodefri... Er der nogen der ved hvordan / om man kan gøre apparatet kodefrit til afspilning af DVD? /Thygesen |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Jep - du har en glimrende BD afspiller. I mine øjene en af de bedste. Og jo de kan gøres kodefri på DVD siden. Jeg har da set, at f.eks. Sparshop kan gøre dem kodefri. Men de bor jo i Aalborg (undskyld Nørresundby |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Thygesen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Som opfølgning kan jeg oplyse om, at det gennem www.avforum.com og en Harmony fjernbetjening er muligt, at gøre en LX71 kodefri.
|
|
Pioneer PDP-LX5090H, ISF kalibreret
Pioneer BDP-LX71 |
|
![]() |
|
Interdictor ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Man kan også installere en chip (som jeg har gjort på min LX91) http://www.stegen.com/product_info.php/cPath/21_42/products_ id/1072 Men hvis du ikke er ferm med loddekolben, så hold fingrene væk Og garantien på Afspilleren vil klart bortfalde, det skal man lige være klar over |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
Jeg får den gjort kodefri af sparshop. Men det kunne nu være dejligt hvis det var lige så nemt at gøre den kodefri på bd-delen også
![]() |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
Håkan ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Taiwan Status: Offline Point: 24 |
![]() |
![]() |
|
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() |
Lider din LX71´er også af layer-change delay?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ikke noteret mig noget synderligt delay på hverken Blueray eller DVD. Men jeg er ikke i tvivl om, hvornår den skifter layer på en DVD.
|
|
Pioneer PDP-LX5090H, ISF kalibreret
Pioneer BDP-LX71 |
|
![]() |
|
Interdictor ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Samme her på min LX91. Aner heller ikke hvornår den skifter lag. meen den er desværre ret langsom i boot og load time
![]() |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
Der var ca. 1 sek. Layer change tid på min lx71. Synes bestemt ikke det er noget der ødelægger oplevelsen.
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |