|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Camillasostefar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-August-2009 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 11-August-2009 kl. 16:03 |
Hej. Jeg skal bruge hjælp til køb af fladskærm da jeg ikke er ekspert på dette område. Har set på følgende: Hvad syntes i om dette TV?? tv/tv/42PFL5604H/philips-42-lcd-tv? Selected=Specifications#tProductTabcontent">Phillips Tv 2. spørgsmål: En ven har fortalt mig jeg skal investere i et kort+ en kortlæser som gør min kanaler bliver digitale?? - Kvaliteten skulle blive forbedret en del. En anden ven fortæller mig det er spild af penge Hvad skal jeg gøre? Hilsen Den forvirrede dreng :) |
|
![]() |
|
Camillasostefar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-August-2009 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Kan ikke få link til at du.
http://www.elgiganten.dk/product/radio-tv/tv/42PFL5604H/phil ips-42- lcd-tv?Selected=Specifications#tProductTabcontent Redigeret af Camillasostefar - 11-August-2009 kl. 16:04 |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Nu skriver du ikke ret meget om hvad du vil bruge din skærm til tv-film-gaming-andet? og i hvilket omfang. eller iøvrigt om du har stofa eller antenne osv. Men ummidelbart vil jeg mene at denne Panasonic TXP42X10Y dækker så bredt at den nok er det bedste bud i den prisklasse og størrelse. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har yousee kabel Tv.
Det skal bruges til PS3 gaming, bluray film og alm, og så selvfølgelig almindelig TV brug.. Syntes Phillips tv'et er lidt pænere sååååee.. men er det godt nok? |
|
![]() |
|
Speednut ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
Efter min mening betaler man for meget for dårligere billedekvalitet, end på fx Panasonic. LCD'er har langsomere response tid, og problemer med at fastholde de pæne farver, når man bevæger sig lidt ud til siden.
|
|
Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.
Head-Fi: Sennheiser HD800, Red Wine Isabellina HPA LFP-V DAC/headamp |
|
![]() |
|
![]() |
hmm okay, vil jeg overveje så.
hvad så mht. digital kort? |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Forudsætninger
for digitalt kabel-tv fra YouSee
Hvis man allerede har kabel-tv fra YouSee med abonnement på Grundpakken, Mellempakken eller Fuldpakken, er det let at skifte til digitalt kabel-tv. Man skal bruge:
Man behøver dog ikke programkort for at kunne modtage disse public servicekanaler digitalt: DR1, DR2, DR Update, TV2, Folketingskanal, Tegnsprog, Synstolkning (et lydspor til glæde for blinde og svagtseende) og de digitale radiokanaler. MusicChoice kræver dog programkort. Forhandlere og priser Man kan købe eller leje en digital modtager, købe programkort eller kortlæser, få vejledning og stille spørgsmål her:
|
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |