|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
esbye ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-August-2009 Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 10-August-2009 kl. 13:40 |
||
Jeg stødte lige på et tilbud i bilka hvor sony´s 40v5500 kan fåes til 4999,-
Men da jeg aldrig har købt fladskærm før er jeg helt blank på området. Jeg håber derfor at der er nogen der kan fortælle mig om det er et godt køb. Hvad er fordele og ulemper ved modellen. Da jeg ser en del sport skal den kunne vise det i god kvalitet (har set nogle skærme der viser eksempelvis fodboldkampe meget dårligt, da der er meget bevægelse på skærmen) På forhånd tak, med håbet om nogle hurtige svar :) Redigeret af esbye - 10-August-2009 kl. 13:42 |
|||
![]() |
|||
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
![]() |
||
Velkommen til. Hvis du havde kigget/kigger lidt i gamle og lignende indlæg vil du opdage at du får mere for dine penge hvis du køber dette tv:
Panasonic x10 uden DVB-C Panasonic X10 med DVB-C |
|||
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|||
![]() |
|||
esbye ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-August-2009 Status: Offline Point: 28 |
![]() |
||
Tak for det hustige svar.
Jeg forsøgte også at kigge i gamle indlæg, men da jeg ikke vidste hvad jeg skulle kigge efter lykkedes det mig ikke. Der kom ikke rigtig noget da jeg søgte på sony modellen. Men jeg er som sagt helt grøn på området så jeg håber du kan fortælle mig lidt om hvad de store forskelle er på de to, og hvilken betydning det har. Redigeret af esbye - 10-August-2009 kl. 14:31 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er også et must for mig at fjernsynet kan "snakke" trådløst med min
bærbar. Det kan jeg ikke gennemskue om din foreslåede fra panasonic kan. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Fandt lige ud af at sony 40v5500 ikke har 100 hz. Er det et problem når jeg
ser meget fodbold eller er de nye fjernsyn bedre end de gamle på dette område? |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
||
Der er da ikke noget trådløst netværk i Sony 42V5500? Tror du får svært ved at finde i ret mange tv. Har du ikke en DVI eller HDMI udgang på din bærbare? |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
et samsung 7070 har mulighed for trådløs overførelse, men prisen er også en helt anden.
Men til fodbold og i denne prisklasse havde jeg købt en x10. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ok. :) Der kan man bare se hvor "grøn" jeg er :D Jeg troede at DLNA betød at de kunne snakke trådløst sammen. Så må jeg indstille mig på at undvære det. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Betyder det at det er dårligt at se sport såsom fodbold på den fra Sony? Er det til at leve med? |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
||
Jeg ville ikke kunne leve med det, når jeg ved at jeg kan få noget med væsentligt bedre billede til samme pris. Redigeret af Cyberguyen - 10-August-2009 kl. 18:23 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Kan se det er en plasma skærm. Jeg er bare blevet fortalt at det er bedre at skaffe sig et LCD. Er jeg blevet fejl informeret? og hvorfor? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Der er ulemper ved både LCD og plasma, men efter min mening ulemperne større ved LCD. Jeg har opremset forskellen i denne tråd, hvor det står ca. 10 svar nede på siden: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=64028 Men jeg er da nysgerrig over hvorfra du har hørt at det er bedre at anskaffe sig et LCD og i hvilken forbindels? Redigeret af Cyberguyen - 11-August-2009 kl. 09:13 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |