|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() Sendt: 11-August-2009 kl. 10:13 |
Kan en trådløs bridge også sende signalet trådløst videre ud til klienterne eller er det setup begrænset af at klienterne skal tilsluttes via ethernetkabler?
|
|
![]() |
|
MAMs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() |
Den bridge jeg har fungerer kun som "omformer" fra trådløst til kabel og ikke som accesspoint. Hvis du skal have det til at virke på den måde du ønsker, skal du vel have tilsluttet en switch til bridgen (hvis der kun er en udgang på bridgen) og så sætte et accesspoint på switchen. |
|
Sony 46Z4500
Sony STR-DA3400ES Sony BDP-S550 Philips 5330H |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Ën router med firmwaren DD-WRT skulle kunne gøre det. Det kaldes repeater bridge mode. Jeg har ingen erfaring med det.
|
|
![]() |
|
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
Ja det har jeg faktisk også fundet frem til. Og min Linksys WRT54GL burde ifølge net-info kunne få installeret DD-WRT! Det må jeg prøve senere! |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Jeg installerede DD-WRT på WRT54GL for noget tid siden. Det gøres via et menupunkt. Firefox 3 virkede ikke, men det gjorde Internet Explorer 7.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg sender dig lige en PM |
|
![]() |
|
![]() |
Så har jeg fået min Linksys WRT54GL til at virke i Repeater Bridge Mode med hjælp fra JEJE (tak for det). Den forlænger signal fra min main-router Dlink DIR655 og det givet fin dækning. Vejledning kan findes på: http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies.cfm?t=890888
Redigeret af Nicoleif - 11-August-2009 kl. 22:58 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |