|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
C K N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2005 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 218 |
![]() Sendt: 12-August-2009 kl. 08:04 |
Søger en bærbar afspiller med FM-radio-del... Jeg hører radio når jeg cykler til og fra arbejde. Har forsøgt med en DAB, men signalet er simpelthen for dårligt, så jeg må holde mig til FM. Nogen gode forslag? -og det skulle gerne være muligt at vælge mono, på FM-delen... |
|
![]() |
|
LarsKnudsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() |
De fleste telefoner har fm radio (har alle mine seneste sony ericsson haft ihvertfald). Har du forsøgt din telefon?
|
|
![]() |
|
C K N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2005 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 218 |
![]() |
Ja, det har jeg... (bruger den faktisk nu) Men har kig på en ny telefon, som desværre ikke har radio...
![]() |
|
![]() |
|
LaBman ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Jeg kan da anbefale Cowon S9. Den har en god radio, og så får du også uovertruffen lydkvalitet (måske den bedste markedet) med i købet.
Cowon |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |