|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1231 |
![]() Sendt: 09-August-2009 kl. 18:16 |
Jeg har bestilt et 60 tommer Pioneer tv (KRP-600A). Vores primære kildemateriale er DVB-T FTA. Efter at have fulgt med i diverse tråde er jeg blevet nervøs for, at 60 tommer måske er for stort til dette materiale. Altså, at vi vil se for mange fejl på billedet i denne størrelse. Vi kommer til at sidde mellem 4 og 6 meter fra TV'et. I dag synes jeg at specielt DR1 og DR2 står OK på mit PX70. Please en hurtig tilbagemelding. Hilsen Søren
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Jeg sidder selv 3 meter fra et 50 tommer 500M og det er bedre til dvb--t end mit tidligere 42 tommer px80 fra 2,5 meter.
så fra 4-6 meter bliver det ikke dårligere end dit px70. så bare vent til du ser det, et super tv som stort set ikke har noget digital støj i billedet. tillykke med det. hvis du ikke har set den, så se hvor flot dit nye tv er http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=21348& PN=1&TPN=8 nu et 60 tommer og før 50 tommer samme sidde afstand samt i nogle pæne omgivelser. Redigeret af xcardman - 09-August-2009 kl. 18:37 |
|
![]() |
|
Jacob P ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() |
Det bliver ikke noget problem sidder selv 3meter fra min.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
alt er relativt og bestemt man kan se forskel, men på generelt godt dvb-t materiale fra eks dr og tv2 syntes jeg ikke det er et problem i normal se afstand. Jeg er ihvertfald glad for min krp-600a, og jeg kom fra en pioneer 506 xde |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Jeg har selv haft et fremragende 42" PX70. Nuværende siddeafstand: Max. 4 m. Du bliver meget glad. |
|
Kuro
|
|
![]() |
|
Interdictor ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
har KRP-600A Også 3 meter fra. Fantastisk oplevelse og detaljegrad, når man ser "Pirates of caribbean" |
|
![]() |
|
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
jeg har mellem 3,5m og 5m til et 50" simpelhen kanon oplevelse med SD..... Ville jo godt have haft et 60" men pengene du
![]() |
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
![]() |
|
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() |
jeg sidder 3.5 m fra mit pioneer krp 600A. der er et super billed.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
billedet er så godt, at selvom man ikke kan lide mcdonalds så kan man godt blive fristet af deres tvreklamer på sådan en størrelse skærm
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ja billedet frister!!! Godt der ikke er lugt og smag på TVet også. |
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1231 |
![]() |
Tak for de mange tilkendegivelser. Desværre har jeg lige fået at vide, at KT Radio alligevel ikke kan skaffe TV'et, så ordren er aflyst. Overvejer nu 500A, men tror at den er for lille til en afstand af 6m. Hilsen Søren
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
hej.. Hvis interessen er der, får Sparshop nogle få hjem 20/8...... af KRP-600A, modellen... |
|
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |