|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
popme ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 13-August-2009 kl. 23:21 |
Hej jeg får mit krp-600M 0g BDP-LX71 på mandag juhuuu har sk.... også ventet længe ville hører om der er nogle der kan oplyse mig hvor stor afstanden er på de fire huller til ophænget
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Prøv at kigge i brugervejledning på pionees hjemmeside, Det står nok deri
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
popme ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg kan ikke finde noget med mål på der, kun et billede af bagsiden
|
|
![]() |
|
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() |
Jeg har lige gennemset min manual - der fremgår det ikke af. Heller ikke af manualen til det originale vægbeslag er der nøjagtige mål. Du kan dog få en nogenlunde idé ved at finde beslag-manualen her, hvor der er en del andre mål angivet: http://www.pioneer.dk/dk/products/62/490/11786/KRP-WM01/spec s.html
Det originale beslag er godt nok svinedyrt - men skærmen sidder til gengæld som klistret op ad væggen ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
tak for det, må se hvad jeg kan få ud af det ellers må jeg måle på det når det kommer frem, men i skal havde tak for det F... jeg glæder mig |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
ifølge manualen til det originale beslag (pdf) syntes jeg det ligner omkring 83cm på indermål af beslaget, også et par cm for centrering på holderen så omkring 85cm er nok et godt bud |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
OK, målene til fx lx5090 står i dennes brugervejl, så jeg regnede med at det samme gjorde sig gældende for din model.. |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
![]() |
rhsin jeg tror du har fat i noget der med de 85cm. det er også det jeg er kommet frem til
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
jeg målte afstanden til de "skruer" man spænder i bunden (som fixerer skærmen) på det originale beslag (som jeg har) og der var afstanden ca. 85cm (målt kl lort med et målebånd Redigeret af rhsin - 15-August-2009 kl. 10:20 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |