|
langt fra las.vegas box fejl |
Besvar |
Forfatter | |
3000
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-August-2009 kl. 14:15 |
har købt langt fra las.vegas 12 dvd pack få et år siden
og nu ser jeg det her sjovt jeg ikke se det før nu [ IMG">http://img195.imageshack.us/img195/271/snapshot20090814 m.th.jpg[/IMG"> samme afsnit i sæson 1 og 2 Redigeret af 3000 - 14-August-2009 kl. 14:23 |
|
Stefan V
Guld medlem Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 698 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror næppe at der er tale om en fejl. Jeg har den første dvd udgivelse og der ligger kærlighedspokalen også to steder
|
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
3000
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
Funktioner
Tak(0)
|
men hvorfor samme afsnit i sæson 1 og 2
|
|
Stefan V
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan jeg ikke svare på, men sjovt er afsnittet i hvert fald Det virker umiddelbart som om det er gået lidt hurtigt i produktionsfasen. Fx står afsnittet "vakse vibs" også med på mit vol 4 cover. Mig bekendt findes det ikke
|
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
3000
Funktioner
Tak(0)
|
en fejl er det...
John Travolta er ikke på min sæson 2 og det skal den være http://da.wikipedia.org/wiki/Langt_fra_Las_Vegas |
|
Stefan V
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal du ikke regne med at den skal! Jeg har nu set 3 forskellige udgivelser af langt fra las vegas og de har alle haft kærlighedspokalen to steder. Derimod er john travolta afsnittet smidt ind på den den disc man kan købe med ekstramaterialet. Det kan faktisk godt være JT afsnittet har nummer til at ligge der hvor kørlighedspokalen ligger, men af en eller anden grund gør den ikke
|
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
3000
Funktioner
Tak(0)
|
sjovt noget og lave
|
|
Stefan V
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har heller aldrig forstået det, men har lært at leve med det. Hvis du vil have fat i John travolta afsnittet ligger det på denne udgave: http://www.moviezoo.dk/dvd-film/Langt-fra-Las-Vegas-Historie n-bag-serien-(2disc)_724359957999
|
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
3000
Funktioner
Tak(0)
|
når man køber boxen skal alle afsnit vel være med
|
|
Stefan V
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det burde de i hvert fald være. Der er ikke tænkt så meget over det
|
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
ja1991
Ny bruger Oprettet: 27-November-2012 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er en mulig logisk forklaring.
Da afsnittene udkom på DVD i første omgang, var "Kærligheds pokalen" på Sæson 2 DVD'en i stedet for "John Travolta". Disse DVD'er er nøjagtig de samme som i boxsættet. Intet er forbedret, opdateret eller noget som helst. Men forklaringen på det manglende "John Travolta" afsnit, kan være rettigheder. Der optræder et stykke musik i afsnittet, de muligvis ikke kunne få rettighederne til i første omgang. Da ekstramaterialet dvd'en så kom har de få det med. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |