recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gøre PCH kone venlig?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGøre PCH kone venlig?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Direkte link til dette indlæg Emne: Gøre PCH kone venlig?
    Sendt: 14-August-2009 kl. 21:04

Hvordan får jeg gjort min PCH-A100 mere kone venlig?

Pt. er hun ok tilfreds med vores DVD, da hun blot skal trykke "Se DVD" på vores Harmony remote så kører det.

Jeg har prøvet at installeret YAMJ, men det fejlede men selv hvis jeg får det til at virke synes jeg der er alt for mange klik inden man når til YAMJ folderen.

Kan man få PCH til at starte op med at vise et YAMJ interface?

Og er der efterhånden en god simpel step-by-step guide til at få YAMJ til at virke?

Mine film ligger på en Qnap TS-109 med 1TB disk, så jeg vil gerne bare have den til at starte op i den pågældende folder!

LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2009 kl. 13:22
ved ikke  om det kan bruges men på min Istar der har jeg min  MLMJ  det kraver lidt penge og tid da man skal ahve  et program og  selv skal give stig navn og vælge cover men fortraker det da man får de beste cover og det bare køre men når jeg starter min Istar og den kan fåfåbenelse til min computer med filmne på starter den automadisk op med den   er så lidt iritene for mig men det lyder jo dejlig kone venlig   du kan  se hvordan det fungere  her http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=13705
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu