|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() Sendt: 14-August-2009 kl. 18:53 |
||
Jeg var så "heldig" at få foræret en billet til forpremieren på G.I. Joe. Selv
gratis kan være dyrt, viste det sig. Var godt klar over, at det ikke var en Oscar kandidat, vi var på vej ind at se, men lidt hjernetom drenget underholdning er nu heller ikke af vejen ind imellem. Denne er film er dog så ukristeligt ringe, at jeg selv i den dårlige smags tjeneste er nødt til at advare brugerne herinde imod at bruge deres surt optjente skillinger på den...for slet ikke at nævne de 2 timer af jeres liv, der heller ikke kommer tilbage. Ville gerne fortælle lidt om handling og skuespil, men der faktisk intet af delene at hente. Ved siden af dette, ligner enhver Michael Bay film noget nær Godfather og jeg overvejer seriøst at tage alle de skældsord, jeg gennem tiden har brugt på Bay tilbage igen. Der er med G.I. Joe sat helt nye standarder for definitionen af ordet 'elendig'...ja, overvejer faktisk at opfinde et nyt ord. You have been warned ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
||
Det lyder da spændende, når du siger så dårligt om den. Så kan den næsten kun være god-
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
||
det var også GO´morgen danmark. i dag.. de kunne ik li den
|
|||
![]() |
|||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
||
Så tag du ind og se den Flemming ![]() i stand til at skrive et indlæg herinde i en uge bagefter. ![]() Ved godt, at vi ikke altid er enige mht. film, men der er rent faktisk ikke rigtig noget at sammenligne den med. Vi er helt nede og suge grundvand...under 'Catwoman' niveau. Troede ikke, det kunne lade sig gøre. |
|||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
||
Det må jeg lige se om jeg kan få tid til. Ja, vores filmsmag er vist ikke ens. Heldigvis kan vi vel alle sige. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Men bemærk lige mine kommentarer om Bay. Er du klar over, hvor ondt det gjorde, at skrive det? ![]() |
|||
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja, det må have været hårdt. Så prøver du måske transformers. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Fristende...fristende ![]() |
|||
|||
![]() |
|||
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 698 |
![]() |
||
Jeg takker for advarslen
![]() Er der slet ikke noget at komme efter i den film?? Den er rated 6.1 på IMDB |
|||
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
||
Så slem er den nu heller ikke, har da set værrere /kedeligere film end denne i biffen de sidste 2 uger.
|
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Flemming skal jo havde den når det engang udkomme på Blu-ray, for Flemming kan jo ikke ungår den med alle de Blu-ray film som han køber ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
||
Jeg læste i en anmeldelse, at selv teenagedrenge ville have svært ved at holde filmen ud i to timer. Det er hårde ord, eftersom teenagedrenge jo nok er filmens målgruppe.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |