|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kiwa1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-December-2008 Sted: Søborg, Danmark Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 16-August-2009 kl. 08:06 |
Jeg ville høre, om I havde en løsning på trådløst internetforbindelse som kan tilsluttes på fjernsynets ethernetstik, således at der ikke behøves at trække kabler fra routeren. |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jeg har selv brugt en cisco plk300 (der kører via dine 220v ledninger) fordi jeg ikke ønskede mit trådløse netværk skulle blive belastet af streams... det er ret let at sætte op.. 1 ethernet stik i den ene ende som kører på dit eksisterende net, og der hvor du sætter den anden adaptor får du 4 ethernetstik. Min erfaring er dog at de ikke helt kan holde de hastigheder de lover (200mps).. men det har været godt nok for mig... bare husk de skal helst direkte i stikkontakten i begge ender så får du højest hastighed (man kan godt dele stikkontakt med en forlængerledning.) men det er langt nemmere at sætte op.. plug and play ud af kassen stikket i.. også er der faktisk forbindelse.. skal man slå kryptering til skal man lige trykke på knapperne i en bestemt rækkefølge så kører det... men ingen pcmenuer eller noget.. og det foretrækker jeg altså Redigeret af rhsin - 16-August-2009 kl. 11:11 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |