|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peter B S ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 16-August-2009 kl. 14:23 |
Hej Alle
Efter hvad jeg kan se, så har folk haft meget forskellige erfaringer med brug af CA-moduler i diverse Sony modeller til YouSee digitalt kabel-tv. Da jeg planlægger at købe et Sony KDL40W5500K og Dansk Kabel Tv a/s samtidig er ved at grave "Yousee-kabel" ned lige uden for vores dør har jeg et par spørgsmål. - Hvilket CA-modul skal jeg købe og hvor? - Skal TVet have en specifik ver. firmware for at CA-modulet virker optimalt? - Skal der ændres på nogle indstillinger i forhold til default på TVet? - Er der andet jeg evt. skal være opmærksom på. På forhånd tak. P.S. Kanon forum ![]() |
|
![]() |
|
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
![]() |
Dette er en dobbeltpost.
Se venligst samme tråd under YouSee digital modtagere http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=64729& TPN=1 ...Ole |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |