|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
djspeedy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() Sendt: 17-August-2009 kl. 10:23 |
||
jeg ville høre omder er nogen der har nogle gode forslag til valg af aktiv subwoofer. budget er mellem 5000 og 10000 kr den skal især være god til film med store effekter, og må gerne være ret tydelig, da vi begge er glade for en dyb og tydelig bas min stue er ca 7x5 m. og jeg sidder på langs i lokalet. mvh djspeedy
|
|||
![]() |
|||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
||
Velodyne SPL1200 ultra
|
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
||
well, der er "de tre" http://www.velodyne-subwoofers.dk/ www.lsound.no (SVS) Grunden til at jeg skriver tre, og ikke giver et konkret bud er at der kan være kurssvingninger der gør at noget pludselig er inden for budget. Jeg har måske min mening om hvad du bør vælge, men du bør under alle omstændigheder prøve min. tre forskellige inden du bestemmer dig. Både Earthquake og velodyne giver mulighed for at de kommer hjem og demonstrere produktet for dig, eller at du kan låne det over en weekend.
den er 30% over budget + der skal bruges to til et rum på 35 kvadratmeter. |
|||
Crown - there is no substitute.
|
|||
![]() |
|||
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
||
DP Redigeret af kim olsen - 17-August-2009 kl. 12:40 |
|||
|
|||
![]() |
|||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
||
http://www.flatscreencenter.se/page/products/fullProductInfo .php?id=3259 |
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
djspeedy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
||
tak for de forskellige svar. hvad er forskellen på en velodyne spl1200r og en spl1200 ultra? hvordan klarer den lidt mindre spl1000 sig imod en spl1200? har lige set en velodyne der hedder spl1000 mkII, er den noget værd i forhold til de ovennævnte? hvorhenne kunne man evt. høre en earthquake sub? mvh djspeedy |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det har jeg aldrig påstået. min påstand gik på at der skal to spl1200 til en stue på 35 kvm. jeg har aldrig skrevet at to subs til den halve pris er bedre end en til hele budgettet. |
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Earhtuqake kan høres i Odense, men ligesom velodyne kommer de gerne hjem til dig eller låner dig en sub, leveret til døren.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Vi tager lige det oprindelige indlæg:
Den er 30% over budgettet: den danske pris er 13k. det er 3k mere end de budgetteretde 10k. altså 30% Der skal bruges to til et rum på 35 kvm: Der er citeret, og henvist til Velodyne SPL1200. Det er ikke muligt at læse det som andet, da der ikke er citeret andet, eller henvist til andre subfooere, ej heller omtalt subwoofere generel. stop med at fortolke på hvad jeg skriver, men tag det bogstaveligt |
|||
|
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Byg skidtet selv
![]() Sub er vel det nemmeste selvbyggerprojekt indenfor området. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |