|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
tougher ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() Sendt: 17-August-2009 kl. 19:33 |
||
Jeg vil kort og godt sige tak fordi jeg har fået et fantastisk tv. Et Panasonic TX-P42V10E. Det har virkelig oversteget mine forventninger.
Efter at have læst jeres observationer, kritik, anmeldelser, sammenligninger osv. var jeg bedre rustet til at kigge på en masse tv med mine egne øjne og valget faldt på en V10. Har netop lige set at V10'eren er med på EISA award listen ![]() Jeg har indtil nu set 2 bluray film: Watchmen og Mamma Mia (jaja, tøserne skal også have lov at bestemme en gang i mellem). Watchmen var en ubeskrivelig oplevelse på V10 og jeg er næsten sikker på, at de mange mørke scener i filmen havde givet et LCD myrekryb, bogstavelig talt. Tak tak... |
|||
![]() |
|||
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
||
Cool... Jeg kunne godt tænke mig et selv, men håber det sniger sig ned på omkring 10.000 først... Men det er nok ikke så sandsynligt. Hvis du på et tidspunkt napper nogle billeder af det ville det være fedt at se. Har endnu kun set 50V10 og ville gerne se proportionerne på en 42. |
|||
![]() |
|||
tougher ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() |
||
Det kan jeg godt, har dog intet pænt setup lige nu. Venter på at få råd til et reolsystem/tv-møbel.
Du burde vel næsten finde 42" og 50" i en butik og sammenligne? Jeg har dog erfaret, at der er meget forskel på at se tv'et i butikken og så få det hjem og stå. En helt anden ting, man først opdager når man får tv'et hjem i stuen er de ekstra funktioner som jeg havde læst om og ikke regnet med at bruge. Jeg har indtil nu fået prøvet Picasa-delen af Viera Cast. Det er jo genialt. Min kæreste og jeg selv sad sammen med nogle venner og så billeder fra sommerferien på Samsø. Billederne var allerede uploadet til mit webalbum, så det var bare at starte slideshow funktionen. Det kørte bare derud af med baggrundsmusik og det hele. |
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
||
Dejligt at høre at du er blevet tilfreds med et tv du har fået anbefalet
![]() Det er jo ikke for sjov skyld at der tit bliver anbefalet plasma skærme herinde |
|||
![]() |
|||
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
||
Tougher... jeg har ikke stødt på 42 versionen her i Odense :( Det er ikke så meget dit setup jeg er interesseret i, men mere proportionerne på TV'et - rammens tykkelse osv. Hvad måtte du slippe for det? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja, 42"'eren skulle også være eftertragtet. Jeg tager nogle billeder i morgen. Jeg gav kun 12.500 kr. i en butik, men det var fordi de havde bestilt (og jeg havde betalt) et pz85, som ikke kunne leveres og jeg fik derfor rabat på et v10. ![]() |
|||
![]() |
|||
Hissi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() |
||
Ikke for at ødelægge din oplevelse eller tråden ![]() 12338 kr hos nbradio.dk og 12050 kr hos titandata.dk |
|||
Onkyo TX-SR706
HarboSAT10 + SUB10 Blu-ray Afspiller: PS3 |
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
Priserne falder konstant, men det bliver det jo ikke ringere af. Og, tillykke med den nye skærm. Redigeret af Firebird - 18-August-2009 kl. 00:40 |
|||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Prøv at tjek priserne ude i butikkerne :-) Jeg tør næsten vædde med at nbradio tager omkring 15.000 kr. for et 42V10 i deres butik og 12.338 kr. er en internet pris, for at gøre dem konkurrence dygtige. Jeg fik forøvrigt også bragt mit tv til døren uden betaling. ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har jo selvfølgelig glemt alt om at tage billeder, nu er det for mørkt i stuen
![]() Jeg håber jeg husker det i morgen. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ok, har fundet ud af hvor dårligt mit kamera er til at tage billeder i høj ISO
![]() Men her er da 3, de er virkelig dårlige, men det var da den eneste måde hvor man kunne få billedet på tv'et med: ![]() ![]() ![]() Du er nok bedre tjent med at søge lidt på google og finde nogle billeder taget med et ordenligt kamera ![]() Tjek f.eks. http://www.avforums.com/forums/plasma-televisions/1003550-pa nasonic-tx-p42v10e-pictures.html |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |