|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
miranita ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 18-August-2009 kl. 17:33 |
Tilgiv mig for min uvidenhed blandt alle jer eksperter. Jeg har rodet rundt i dette forum men synes ikke jeg kan finde svar på mine spørgsmål. Hvad siger i til at jeg har set mig varm på ovennævnte tv. Jeg skal bruge det til at se normalt tv og PS3. Jeg ser tv gennem yousee "selector" Sagem et eller andet digitalt. Gerne erfaringer med netop dette tv, og gerne modstridende oplysninger. På forhånd tak
Michael |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Der står da ellers en del om, netop samsungs led. http://www.recordere.dk/forum/search.asp?KW=samsung+led& SM=1&SI=TC&FM=0&OB=1 Jeg har selv et 7070, og synes det er rigtigt fed tv. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Flemming, kom du videre med at få dit tv Kalibreret?
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Her har du et par timers læsning om 7050/7070 |
|
![]() |
|
miranita ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Tusind tak for hurtige svar
Michael |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Nej, det gik op i hat og briller. Og så gik den bærbare. Den var lidt vigtigere at få udskiftet. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |