|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() Sendt: 17-August-2009 kl. 19:28 |
||
Hey alle. Jeg søger en forholdvis kraftfuld receiver med 2 HDMI udgange. Dog har jeg ret svært ved at gennemskue helt præcis hvilke der har fra de forskellige producenter. Har fundet en Onkyo 876, men den koster den nette sum af ca. 9.000kr på det danske marked. Er der andre alternativer? Mvh :) |
|||
![]() |
|||
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() |
||
En Pioneer SC-LX81, men den ligger vidst også i den ende af
prisskalaen.. Edit: Ktradio sælger dem til 14999,- ![]() Redigeret af pmalm - 17-August-2009 kl. 19:37 |
|||
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|||
![]() |
|||
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
||
Vi har også fundet ud af at en Marantz 7002 har 2 HDMI-out, og den koster ca. 7500 fra sverige af. Jeg har ikke hørt den, så kan den anbefales? |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
||
6003'eren har også 2 udgange. Koster ca. 6.500 herhjemme.
Jeg er ganske tilfreds med den. |
|||
![]() |
|||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
||
Husk at de fleste ikke indeholder splitter, hvis det er det i tror, enten vælger man signal ud på 1 eller 2, og desværre er det ikke alle der har direkte valg på remoten, så det gør det ikke nemt at programere det ind i multi fjernbetjeningen.
|
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
Hvor kan den købes til 6.500? |
|||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
|||
twilight ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
||
Den nye denon 4310 har 2 udgange - og kan sende samtidig til dem begge - men den koster 14k....
www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/denon_avr-431 0_surround_receiver_sort.htm |
|||
![]() |
|||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
||
Man kunne jo overveje at købe en HDMI splitter som denne her istedet for. Det giver meget mere valgfrihed hvis man ikke havde tænkt sig at betale 14.000+ for sin reciever. Livingcinema.nl I Holland plejer at være gode til at levere Octava produkter som ovenstående. |
|||
Med venlig hilsen,
Thomas |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
||
Tape Connection har den til 6.588 og KT Radio til 6.799. |
|||
![]() |
|||
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
||
Brug de Tyske søgemaskiner, her vil du finde 876 til ca. 850 EUR
|
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
Merci. |
|||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
|||
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() |
||
Eller søg på amazon.co.uk efter dem du har i tankerne. Jeg var selv i samme situation som OP tidligere på året. Havde kortvarigt en HDMI-splitter med i mine overvejelser, men er jo slet ikk så lækkert som når det er indbygget i maskinen. Så fra England fik jeg mig for 6400 en 876'er. |
|||
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |