|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Henrik Høy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() Sendt: 18-August-2009 kl. 22:42 |
|
Hejsa Jeg får ovenstående tv leveret på mandag, som en del af en forsikringssag. Jeg har en formodning om at det er bedre end det 2½ år gamle 42" hd-ready LG plama jeg kommer fra.
Men er der nogen som kender noget til det, eller i øvrigt kan vurdere hvor det ligger i forhold til andre modeller i samme prissegment. På forhånd tak. /Henrik Redigeret af Henrik Høy - 18-August-2009 kl. 22:43 |
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
Det er sikkert bedre end det gamle, men hvor meget bedre, kan du vel kun selv bedømme. Hvor godt det er i forhold til andre i samme prissegment, kan jeg ikke svare på.
|
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
|
Der står at det IKKE understøtter 100hz/200hz , jeg synes at mit plasma står bedst i 100hz , og så er spørgsmålet jo også om det kan modtage og gengive 24p korrekt pg vise det ved 96hz eller andet.... MVH Redigeret af hopgreve - 18-August-2009 kl. 23:05 |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
|
Mon ikke der er tale om motion interpolering? |
||
![]() |
||
Henrik Høy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
|
Indtil videre er jeg super tilfreds :-) Venlig hilsen Henrik |
||
![]() |
||
![]() |
|
På papkassen stod der 100hz og 600 hz subfield. Når jeg afspiller blu-ray melder tv'et 1920x1080 @ 24, om det så betyder at det gør det korrekt, kan jeg ikke udtale mig om. /Henrik Redigeret af Henrik Høy - 31-August-2009 kl. 20:52 |
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
Tillykke. Det vigtigste er jo også at du er glad for skærmen. |
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
|
Kan du skrive lidt mere om dine erfaringer med TV'et? Regner selv med at modtage "storebroderen" B550 om et par uger...
|
||
![]() |
||
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
|
Har selv fundet to anmeldelser af B550 på nettet, begge yderst positive: http://reviews.cnet.co.uk/televisions/0,39030218,49303274,00 .htm Især den nederste anmeldelse er positiv, i den kan bl.a. mangel på retention fremhæves og den gode karakter på 8,5 ud af 10. I den øverste anmeldelse roser de kontrasten og giver 4 ud af 5 stjerner. Temmelig godt gået. Om den så også fungerer godt IRL, bliver interessant at se. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Generelt må jeg sige at jeg er godt tilfreds. Der er dog et punkt hvor det kunne være bedre, specielt i mørke scener er der nogen retentioning, jeg har dog valgt at kører med lavt lys/kontrast i den første tid, for at se om det gør nogen forskel. Det er dog ikke så slemt som det var med mit gamle LG. /Henrik
|
||
![]() |
||
![]() |
|
OK. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |