|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kamikazekid8 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() Sendt: 19-August-2009 kl. 01:06 |
hej alle, har kigget lidt på at købe en soundbar og har kigget på philips hts 8140 og 6100, men kan ikke finde den store forskelle mellem disse to, andet end pris skiltet på 2K mere for 8140, og at den har ipod dock..
Er der nogle der kan hjælpe mig med hvad forskellene er, der retfærdiggør prisskiltet på 2K mere... Med mange hilsner, og på forhånd tak for hjælpen, kamikaze |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Du kan evt. tage et kig på denne tråd, hvor dit spørgsmål bliver besvaret:) http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=64467& KW=vasif |
|
![]() |
|
Kamikazekid8 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
tak for svaret :)
|
|
![]() |
|
nickyyyy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Hvis du er interesseret i HTS6100, så har jeg nu fået købt en anden forstærker, så jeg har min til salg. Befinder sig i københavn S. Pris 3000,-
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |