|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() Sendt: 20-August-2009 kl. 11:49 |
Hejsa Jeg ser YouSee har valgt at gøre det gratis at se ens eksisterende kanaler digitalt gennem kabeltv. Jamen lækkert! Men hvordan kommer jeg til at se det? Jeg har et Pio 508XD, jeg mener ikke der er DVB-C tuner i? Skal jeg have en boks (hvilken) ? Eller kan jeg nøjes med at stikke et kort i tv'et?
På forhånd tak! |
|
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
Du skal have en boks.
|
|
![]() |
|
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() |
Bittert! Nå, men fjernbetjeningen til TV'et kan jo styre flere kilder - findes der en DVB-C boks der kan styres af Pio remoten? |
|
|
|
![]() |
|
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() |
Jeg har samme spørgsmål, blot til min pio 5090H. Hvad er smartest? Vi planlægger ikke at have yousee mange år endnu, da vi forhåbenlig snart flytter i hus, og så håber jeg på en parabolløsning til den indbyggede tuner. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
du kan benytte canal digtial på dit 5090H, du skal have et cam kort og et kort fra canal digtial.
fedt at yousee ikke siger man skal have en DVB-C tuner i sit tv, det skulle næsten står på forsiden af recodere. Men siger bare digitalt til alle |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
Fra YouSees officielle udmelding: "For at kunne se digitalt tv skal man have et tv med digital modtager (DVB-C) eller en digital boks." |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Citat fra deres pressemeddelelse: For at kunne se digitalt tv skal man have et tv med digital modtager (DVB-C) eller en digital boks. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
![]() |
Så fik vi også slået fast at YouSee havde nævnt tuneren :D Mht min problematik, så spørger jeg lige igen: Da remoten til 508XD kan styre flere kilder, ville det være rart hvis der findes en DVB-C boks der kan styres af denne. Nogen der kender til en sådan boks?
På forhånd tak :) |
|
|
|
![]() |
|
LarsVinter ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Så vidt jeg husker er der i brugsanvisningen til tv'et en lang oversigt over de forskellige remote-codes, der kan anvendes til at betjene forskellige apparater. Af samme oversigt er de forskellige apparater nævnt. Såfremt du kan finde en dvb-c receiver blandt disse, har du din løsning. Lars |
|
![]() |
|
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() |
Hmm.. Er det ikke bedre bare at købe en universal fjernbetjening? Har selv
et 508XD, og synes generelt fjernbetjeningen er mindre heldig. Den er klodset og knapperne er ulogisk placeret. Har selv overvejet en anden løsning i forbindelse med at jeg alligevel skal have en digi-boks og vil som dig, gerne styre det hele med en fjernbetjening.. er bare træt af klodsen. Hvis man en aften zapper meget, sidder man og skifter den fra hånd til hånd, da den er så irriterrende og holde på... Bare min mening:o) |
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
|
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() |
ø
Redigeret af cgmand - 21-August-2009 kl. 10:15 |
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
|
![]() |
Tja, det kunne være man skulle overveje en Harmony One, de kan fås til et par hundrede kroner på dba.dk...
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |