|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bekker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() Sendt: 20-August-2009 kl. 12:58 |
Hej, Jeg har netop modtaget Blå Mænd, og sætter den glad i spillen for at se skidtet. Men istedet for et normalt billede, får jeg dette frimærke: http://peecee.dk/upload/view/187163 Hvad er der lige gået galt ? Jeg har lige tjekket hurtigt med en anden BD film, og der er billedet normalt størrelse. Afspilleren er en Samsung BDP1500, skærmen en Pioneer 5090, og det hele er bundet sammen af en Onkyo 876. Redigeret af bekker - 20-August-2009 kl. 13:02 |
|
![]() |
|
bekker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
Nå, jeg kom sgu lige i tanke om at jeg har en PS3 at teste imod - og her virker filmen fint Der er ingen nyere opdateringer til Samsung, så det må jeg nok leve med... |
|
![]() |
|
Himan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Da jeg brugte HTPC til at afspille Blå Mænd, havde den store problemer med at loade menuen rigtigt. Bl.a. andet blev dele af menuen stående i billedet da filmen startede.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |