|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() Sendt: 21-August-2009 kl. 17:28 |
Hejsa
Jeg har købt et lille Samsung til ungernes værelse. Det er 32" og kan ses her: På kassen er det afbilledet, at man kan dreje tv'et på den medfølgende fod, men jeg kan ikke dreje noget som helst. Ved nogen, om der er en skrue, der skal løsnes eller andet? Mvh. Peter |
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
Så vidt jeg lige husker sidder der ikke skruer i. Har du prøvet at tage fat i hver side og lige så stille lirke det frem og tilbage?
Det kan jo godt være at det har "sat sig". Hvis det virkelig sidder fast bør du nok lige se efter om der sidder noget i vejen ![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
|
kawi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
I følge spec. på hjemmesiden skal det kunne drejes 20° til hver side, så mon ikke det blot har sat sig som Stefan V skriver.
mvh kawi |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |