recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana TX-P50G10E el. TX-P50X10Y
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana TX-P50G10E el. TX-P50X10Y

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Sukkerfar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 135
Direkte link til dette indlæg Emne: Pana TX-P50G10E el. TX-P50X10Y
    Sendt: 17-August-2009 kl. 13:43
Jeg kan ik rigtig hitte ud af det med hvad der i virkligheden er forskellen på de to og hvad de ting egentlig betyder. Har tjekket det på www.ppradio.dk

Men jeg skal bruge TV'et til digital fjernsynskiggeri og engang imellem lidt Wii. Ellers ikke noget

Hvis I kunne fortælle mig det, så vil jeg bestille det hurtigst muligt:-)
Til top
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-April-2006
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 17:23

Største forskel G10 har et andet panel, det er fuldhd. + div småting omkring billedbehandling, men det er ikke mellem disse 2 skærme den helt store forskel er, men mere hvad du kommer fra nu, og er det et gammelt lcd/crt bliver du overud lykkelig ligemeget hvad du måtte vælge og udfra det du skriver omkring dit brug, lyder det ikke helt dum at spare de 4-5000kr. og vælge en x10.

CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
Gerdes Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 12-Februar-2006
Point: 425
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 17:58

Oprindeligt skrevet af Sukkerfar Sukkerfar skrev:

Jeg kan ik rigtig hitte ud af det med hvad der i virkligheden er forskellen på de to og hvad de ting egentlig betyder. Har tjekket det på www.ppradio.dk

Men jeg skal bruge TV'et til digital fjernsynskiggeri og engang imellem lidt Wii. Ellers ikke noget

Du kan læse en test af X10 her. I konklusionen kan du læse de praktiske forskelle mellem X10 og G10.

Den der køber dyrt græder kun en gang. Den der køber billigt græder flere gange.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 18:58
Oprindeligt skrevet af Datamax Datamax skrev:

Største forskel G10 har et andet panel, det er fuldhd. + div småting omkring billedbehandling, men det er ikke mellem disse 2 skærme den helt store forskel er, men mere hvad du kommer fra nu, og er det et gammelt lcd/crt bliver du overud lykkelig ligemeget hvad du måtte vælge og udfra det du skriver omkring dit brug, lyder det ikke helt dum at spare de 4-5000kr. og vælge en x10.

Lige nu har jeg et Panasonic TH-42PX80, så det er jo egentlig et fin et. Men jeg synes det er for lille. Jeg sidder nu 4-4,5m væk

Til top
Chessr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Maj-2007
Point: 124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 19:31

Vi er ret mange her der er i tvivl om de 2  Kan heller ikke selv beslutte mig ogm jeg skal give 8k for 50" X10 eller 10K for 46" G10

Til top
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-April-2006
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 21:38

Oprindeligt skrevet af Datamax Datamax skrev:

Lige nu har jeg et Panasonic TH-42PX80, så det er jo egentlig et fin et. Men jeg synes det er for lille. Jeg sidder nu 4-4,5m væk

Ja men den afstand skulle der slet ikke være behov for fuld hd, og med en 50 er der jo også lidt flere pixel end 42". har en ven med et 50"px8 og en med et pioneer 5090 kan da godt se forskel, men man skal sku være lidt at en nørd før man faktisk får mere ud af en filmaften på den ene frem for den anden skærm.

CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2009 kl. 08:43
Men så igen er jeg lidt i tvivl om jeg skulle højere op end en "sølle" 50", evt 54"-58"
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2009 kl. 19:50

Men så igen er jeg lidt i tvivl om jeg skulle højere op end en "sølle" 50", evt 54"-58"

Haha, sådan har jeg det også. Først ville jeg ikke have noget der var større end 42 tommer, på grund af min meget lille stue. Nu overvejer jeg seriøst at lægge nogle ekstra gryn til siden, og købe en Pioneer projektor..., og et "fornuftigt" surround sound anlæg... Jeg skal snart flytte i en større lejlighed, så hvorfor ikke bare gå "all in" når jeg først har købt nye møbler?

Redigeret af Firebird - 18-August-2009 kl. 23:20
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 13:40

Sukkerfar.

Hvad med en projektor?

Redigeret af .FTH' - 21-August-2009 kl. 13:41
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 13:42
Men står faktisk også i lidt "ala" din situation..
så håber da lidt noget input fra folket.
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 09:30
Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Sukkerfar.

Hvad med en projektor?

Ej det duer ikke. Ville jeg slet ikke få accept af hos kæresten
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2008
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 09:52
Du skal bare vifte med Sex and the City-filmen og spørge hende, hvordan hun tror et par Prada sko ser ud på 92"
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu