|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lassenr1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-August-2009 Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 23-August-2009 kl. 20:54 |
hejsa alle.
jeg ar købt mig samsungs "nye" 8 serie lcd tv, og har fundet ud af at det er et paralelimporteret et og jeg kan ikke bruge den funktion der gør at jeg kan bruge mit digital kort som kan sættes ind i tv´et via det ca modul jeg har købt, har fået afvide at det er fordi tv´et ikke er til det danske marked og det er derfor jeg ikke kan bruge mit digital kort i..... kan det passe at jeg skal opdatere tv´ts software/firmware og så sku det virkè??? hvis du kan hjælpe må du gerne maile til mig da jg ikke kigger så tit herinde på siden. venlig hilsen lasse |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis det ikke er kompatibelt med de danske forhold fordi det absolut skulle være en paranell import, så vil en FW ikke hjælpe, da TVet ikke er til DK brug. Så det er ikke sikkert at der er en Work Around til det problem. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
lassenr1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-August-2009 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
jeg har dk menu og sprog på det, men da jeg sku instalere CA modulet kunne en ikke finde en eneste digital kanal, så ringede til samsung og der sagde de at det nok var et paralel import tv. synts bare det er super ærgligt at jeg skal have en fjernbetjening til digital boksen, en til tv´et liggende fordi jeg ikke kan komme digital kortet i tv´et.
er der bare slet ikke noget at gøre??? ville bare så gerne kunne nøjes med at bruge den fjernbetjening som hører til tv´et.
hilsen lasse |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvordan modtages signalet.? Er det fra egen antenne eller KabelTV.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
det må være fra kabel da vi bor i boligblok
har yousee digital modtager os |
|
![]() |
|
![]() |
Så er det DVB-C, har TVet den type Tuner.? Det skal de have hvis en extern modtager skal undgås. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
her er et link til specifikationerne på det tv jeg har
http://www.jaman.dk/getdoc.asp?id=190&md5hash=E7FC1F792C 5A3D53DD4ED76B12588822 |
|
![]() |
|
![]() |
problemet er at jeg ikke kan vælge DANMARK i den menu som jeg skal videre fra for at fortsætte videre i forløbet for at få tingene til at virke og derfor mener samsung at det er parallel import... kan heller ikke vælge andre nordiske lande |
|
![]() |
|
![]() |
Det har MPEG2 (SD) Kabel Tuner, gør du den rigtige søgning (Kabelfrekvenser).? |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
uuhhhh så teknisk er jeg ikke.... fik afvide at jeg sku købe mig et ca modul, sætte kortet i det og så modulet i tv´et og så sku det virke...... men den finder ikke kanaler og kan ikke vælge den her famøse DK ting for a komme videre...... hader ikke at være teknisk anlagt :-(
|
|
![]() |
|
![]() |
Så må du nok indse, at det nok ikke kan anvendes til det ønskede brug. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |