recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana x10 problem med hdmi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana x10 problem med hdmi

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 858
Direkte link til dette indlæg Emne: Pana x10 problem med hdmi
    Sendt: 24-August-2009 kl. 07:48

Hej alle

Junior har lige købt et Pana TX -37X10Y hvor der er et problem som han håber en eller anden kan løse herinde fra.

Problemet er, at når han har tændt et tilbehør som eksempelvis sin tilsluttede PC (via HDMI) og går tilbage for at se tv fra Yousee (digital) så vises kanalerne i analog og IKKE digitalt.

Problemet er det samme hvis han har tændt sin Sony dvd optager som også er tilsluttet via hdmi kabling.

Det kan vel ikke være rigtigt, at man ikke automatisk kan gå fra et PC skærm billede til et digitalt tv billede uden at skulle rode med indstillinger hver gang der skiftes

Tvet siger simpelt hen at der ikke findes nogen digitale signaler når der tilsluttet ekstra udstyr via HDMI indgangene, når udstyret slukkes og TVet genstartes så er de digitale kanaler der igen ?

Redigeret af Benny From - 24-August-2009 kl. 07:54
Til top
lommeregner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-April-2009
Sted: 8700 Horsens
Point: 363
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2009 kl. 08:08
Uden at jeg ved det 100% så vil jeg tro, at pga den indbyggede kopisikring HDCP, som er standard i HDMI protokollen på dit tv, ja så kan du ikke se Digital tv men kun analog, når ekstra udstyr til optagelse tilsluttes HDMI.
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2009 kl. 08:26
Det håber jeg da ikke er tilfældet, fordi der var da ingen problemer med et Sony tv, som kørte på nøjagtig samme kabler - så er det formodentlig på Panaét hvor problemet ligger
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu