|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
fabhund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() Sendt: 24-August-2009 kl. 08:28 |
||
Så er vores hjemmebio blevet opdateret med hjemmelavede lysplakatrammer.
Jeg har gået og hygget mig i skuret i al hæmmelighed, men her er forløbet som forhåbenligt kan bruges til inspiration. Billeder og yderligere info er i linket. Jeg ved godt der er mange billeder, men I kan klare det :-) link: lysplakatrammer (billeder af projektforløbet) Spoiler: ![]() ![]() Redigeret af fabhund - 26-August-2009 kl. 07:37 |
|||
![]() |
|||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
||
Ser sgu godt ud, men jeg er glad for det ikke er mig der vågner om natten til de billeder :D
Kunne ellers være sjovt at hænge dem op mens kæresten sov og så sætte lys i og vente på en reaktion . |
|||
![]() |
|||
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
||
Super flot resultat - får jo straks lyst til at gå i gang selv.
![]() |
|||
Kristian
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
En sjov idé til hyggebelysning, men ville nok vælge et andet motiv. Rigtigt flot lavet. Hvad er lyskilden? Kunne godt tænke mig at de ikke var så dybe, men det er vel ikke let, medmindre vi er ovre i noget LCD bagbelysning, som nok ikke lige kan købes i handelen. |
|||
![]() |
|||
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
||
Hvis du checker det link han postede øverst oppe kan du se det :)
|
|||
![]() |
|||
fabhund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
||
tak :-)
Jeg har lige redigeret i indlægget således at man nu kan se der er et link til en anden side. På den beskrives bl.a. lyskilden. For den dovne kan jeg fortælle at jeg har brugt reblys. Du kan godt tage en 2-3cm af dybden, men så kan du risikere at plakaten bliver lyst for kraftigt op da den dermed kommere tættere på lyskilden. Motivet ser faktisk rigtigt godtud IRL, men det er jo en smagssag :-) Heldigvis er det meget nemt at skifte plakaten ud. Redigeret af fabhund - 24-August-2009 kl. 11:30 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Der var da en der var vågen ;) Redigeret af fabhund - 24-August-2009 kl. 11:30 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
He he, ja jeg er ikke vågen endnu, men bare vent |
|||
![]() |
|||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
||
Det ser rigtigt fedt ud. Også et super projekt hvor man kan
se der er gjort rigtigt meget ud af det, selv i de små detaljer. ![]() Gid jeg havde evnerne og tålmodigheden til at lave noget lignende. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Tak ![]() Det er ikke et specielt farligt projekt, så det er bare med at komme igang. Jeg håber da at tråden kan bruges om inspiration, så man får lyst til at forsøge selv, evt. med et andet design.
Takker ![]() ......Så er det bare med at komme igang, synes somsagt det kunne være rigtigt sjovt at se andres lyskasser :) Redigeret af fabhund - 25-August-2009 kl. 07:23 |
|||
![]() |
|||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
||
Flad af grin! ![]() |
|||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||
De ser _helt_ fantastiske ud i virkeligheden, kan jeg lige indskyde... Specielt, og det synes jeg skal med til dem der kaster sig ud i at kopiere konceptet, fordi lysstyrken er holdt på et moderat niveau, så de ikke bare lyser hele rummet op, men falder naturligt ind i rummet (trods motivet |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |