|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
henchern ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 25-August-2009 kl. 11:56 |
|
Hello, Jeg leder efter en oversigt der indikerer hvilke kanaler jeg kan se under den digitale fuldpakke hos Yousee. Har været inde på deres hjemmeside et par gange, men det virker lidt kryptisk når det handler om kanaler som f.eks. RTL. Måske skal man bare vente til efter d. 15, da man må formode de smider en ny oversigt op, istedet for det blanderi der er nu mellem analogt og digitalt. |
||
![]() |
||
GC08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
|
Den digitale fuldpakke er vel identisk med den analoge med undtagelse af Canal 9, som vi nu har fået bekræftet kun bliver tilbudt som digital kanal. |
||
![]() |
||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2006 |
![]() |
|
Man kan vel sige at Canal 9 bliver en digital bonus kanal. Men dem var der jo enkelte af i forvejen: http://yousee.dk/element.php?dogtag=ktv_priv_tv_eksi_bo Jeg syntes dog stadig det er lidt uafklaret hvad der sker med de eksisterende bonuskanaler. Umiddelbart ser det jo fra Recorderes oversigt ikke ud til at f.eks Kanal 5 HD bliver "gratis"/kan modtages uden kort, bare man har en digital HD modtager og den relvante pakke? Jeg derfor er heller ikke på den rene med om Canal 9 kommer til at kræve kort eller ej. Som digital bonuskanal er det jo ikke umuligt at den også kommer til at kræve kort, lige som flere af de øvrige digitale bonuskanaler? Redigeret af TBC1 - 25-August-2009 kl. 12:52 |
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Nej der vil ligesom i dag være en række kanaler, som kun er tilgængelige digitalt. Det drejer sig om: DR HD
|
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
Planetbirch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-December-2006 Status: Offline Point: 91 |
![]() |
|
det vises vel også her -> http://media.coveritlive.com/media/image/200908/phpzMrFEtPic ture12.jpg
|
||
---
Don't be the black cloud on a sunny day.... |
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Det er korrekt. Kanal 5 HD, TV2 Sport HD og TV2 Film HD vil ligesom i dag kræve programkort men ikke yderligere abonnement.
Den bliver en del af YouSee Clear og vil ikke kræve kort. |
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2006 |
![]() |
|
Hvad så med de andre/eksisterende bonuskanaler som f.eks NDR, explorer m.fl. Er det korrekt tolket at alle de eksisterende digitale bonuskanaler der er SD kommer med i YouSee Clear, mens man (ganske ærgerligt for HD udbredelsen) kun lukker for de digitale bonuskanaler der er i HD i forhold til 'YouSee clear'? Af de 3 muligheder 1. spejl + alle digitale bonuskanaler (SD+HD) er "clear" 2. spejl + alle digitale bonuskanaler I SD er "clear", mens bonuskanaler i HD koster "plus"/kort 3. Spejl er "clear", men alle bonus kanaler (SD+HD) undtaget Canal9) koster "plus"/kort ...Så tolker jeg din udmelding som om at [det ærgeligt nok for HD] er mulighed 2 der bliver status, eller hvordan? |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|
Jeg går ud fra at SD kanalerne History, Explorer, Blue Hustler bliver en del af Plus, da de ikke står under Clear.
Derfor er det både SD og HD der er i Plus. Der skal jo trods alt også være noget for de 30,- Plus koster om måneden. Redigeret af lunddal - 25-August-2009 kl. 13:26 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja jeg tror du har ret, og tolker det nu også på samme måde. For fra hvad jeg lige kan konstatere, lægge samme og trække fra ved at betragte http://media.coveritlive.com/media/image/200908/phpzMrFEtPic ture12.jpg så ser det ud til at de eksisterende bonus kanalerne i grunpakken for lov at komme med i "clear", men bonuskanalerne i mellem- og fulkpakken ikke kommer med i Clear. Canal 9 udgør så et helt seperat/nyt kapitel helt for sig selv som eneste "clear" bonuskanal i MP. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|
Men det er jo så vidt jeg forstår meningen at antallet af "bonuskanaler" i Clear vil vokse, da fremtidige kanaler kun kommer digitalt medmindre de er gratis.
|
||
![]() |
||
henchern ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
ah, genialt billede. takker for svarene, sikke en debat det giver hehe. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |