|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
grunts ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() Sendt: 26-August-2009 kl. 14:39 |
Jeg har selv brugt noget tid på nettet med at søge rundt efter info, men har ofte brugt recordere.dk som et godt sted at finde kvalificerede svar. Jeg er på udkig efter et 32" til almindelig tv-kiggeri (DR1, DR2 og TV2) samt til brug for PS2/PS3 spilleri. TV'et skal have MPEG4 og helst være BOXER godkendt. Fjernsynet skal udelukkende bruges i arbejdsværelse og er ikke mit primære fjernsyn - derfor den lidt lave pris. hilsen Lars
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
Hej grunts
Huskede følgende tråd, Edit må hellere anføre link. ![]() hvor Samsung B450 nævnes positivt. Der er bl.a. link til en udmærket udenlandsk test. Brugerkommentarer næsten nederst på siden angiver forslag til indstilling af tv for bedre ydelse. Ifølge COOP og Fleggard har skærmen både DVB/T og C. Fx Dustinhome.dk anfører kun DVB/T, så det er værd at holde med alt efter dit behov, hvis der er forskellige udgaver. Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 26-August-2009 kl. 15:49 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |