|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Meegaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 26-August-2009 kl. 15:31 |
Hejsa Jeg har i dag modtaget et Panasonic G10. Utrolig lækkert fjernsyn - mangler bare lige en blu-ray til at give den fuldt liv... nå - til emnet: Inden TV'et blev startet, bemærkede jeg en ekstra kant ude i højre side, ligesom "mellem" det egentlige fjernsynsbillede og den sorte kant der ser ud til at være klistret på mellem billedet og selve rammen. Se http://tvbilleder.fotopic.net/c1746016.html Er denne ekstra kant noget andre oplever, eller skal jeg klage over den? |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Den skal være der, så bare rolig. Der mangler heller ikke noget af billedet
|
|
![]() |
|
Meegaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Oki, tak for svar. Undredede mig bare over den, da der ikke er en mage til i venstre side. |
|
![]() |
|
Marshall ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Jeg har en HELE vejen rundt på mit TXP50G10E :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja det har jeg også.. Men som sagt i højre side en grå/sort stribet mellem den du også har og selve billedet.....
|
|
![]() |
|
Marshall ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Disse kanter har jeg også :) Redigeret af Marshall - 26-August-2009 kl. 19:48 |
|
![]() |
|
![]() |
Du har simpelthen sort/grå striper hele vejen rundt om dit "egentlige" billede og den sorte kant indenfor rammen?
|
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Vi havde underscan på vores V10 i butikken inden den fik ny software. Det her ligner altså det samme problem. Tjek det lige op med Panasonic for der bør være 2-3% overscan på en skærm for at dette netop ikke opstår. |
|
![]() |
|
Flemse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Man kan slå overscan til i menuen, det har jeg da selv gjort på mit G10
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |