|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() Sendt: 26-August-2009 kl. 20:27 |
Hej
Jeg er blevet spurgt af en kammerat om Sony KDL-40E5520, som er på tilbud i Sony center. Men kender ikke noget til Sonys E-serie. Hvor ligger den i forhold til de andre? Og er 40E5520 et godt køb (kr. 6999, før kr. 9999)? www.sonycenter.dk |
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Modellen er fuldstændig identisk (Dog bare i Hvid) med KDL40W5500, som blandt andet er anmeldt på flatpanels.dk inde i deres test-sektion. Søg evt. på Google, og der burde dukke en masse anmeldelser op. Jeg overvejer også stærkt at købe præcis den samme model i 32", som erstatning for mit Samsung i soveværelset. 6999 Kr er iøvrigt en ekstrem god pris, for en skærm som ummidelbart ligger over 1000 Kr højere end andre steder. Sony-Centeret er nok heller ikke det værste sted at handle |
|
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Tak for svar
Tror det er til stor hjælp for ham, så kan han jo læse anmeldelsen på flatpanels... |
|
/zemo/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |