|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
vassagohifi ![]() Junior bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() Sendt: 27-August-2009 kl. 07:06 |
||
Hej
Har et Pioneer 507 50" nu skal ud og have mig et 60". Hvad skal jeg købe ?.
|
|||
![]() |
|||
vassagohifi ![]() Junior bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
||
Har tænk på dette Pioneer PDP-LX6090H.
|
|||
![]() |
|||
ZuluKongen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
||
Tror du bliver skuffet billede mæssigt hvis du ikke snupper et pioneer igen, et alternativ er vel krp 600a/m modellerne. Personligt kan jeg godt lide ideen med monotor da jeg bruger selector fra yousee og ikke bruger tvets tuner overhovedet + krp modellernes pure mode må også betegnes som en klar fordel. |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
alle dem som jeg kender og her på siden, har vist været lidt skuffet når de har valgt noget andet.
så ja krp 600A/M eller PDP-LX6090H. De vil også være klart bedre end din 507 model uden kuro. |
|||
![]() |
|||
JA ![]() -- ![]() Oprettet: 20-August-2009 Status: Offline Point: 534 |
![]() |
||
Hvis det primært er til film, kunne man jo se på denne ( koster ca det samme som LX6090 ). Klik på det interaktive videolink til højre ... man kan skifte mellem format og slukke/tænde for Ambilight. Først kør et par minutter med Ambilight, sluk derefter for Ambilight ... der mangler noget ikke ... Review ser ganske god ud fra John Archer: http://www.trustedreviews.com/tvs/review/2009/06/10/Philips- Cinema-21-9-56PFL9954H-56in-LCD-TV/p1
Redigeret af JA - 27-August-2009 kl. 10:54 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det bliver Pioneer PDP-LX6090H Har været ud og kikke på lidt andet og nej det skal være pio igen. |
|||
![]() |
|||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
||
Ville klart anbefale Pioneer, hvis pengene er til det. Bedre billedkvalitet fåes ikke til de penge.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg ville klart anbefale en 21:9 skærm til de penge, men det er jo smag og behag. Var idag for anden gang i Fona på Strøget for at teste denne 21:9 skærm, brugsværdien er som 3:1 ifh min nuværende 50PV600 plasma, særlig biografvirkningen og fuld billedekvalitet også lørdag eftermiddag. Sjovt nok sidder man og ser ud i siden af billedet, ganske som i biografen. Personligt har jeg ikke travlt med at få udskiftet, mere vigtigt det blver til det rette - enten køber jeg den nuværende 21:9, eller venter og ser 2010 modellen. Redigeret af JA - 27-August-2009 kl. 19:10 |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
du har ret til at anbefale det, men det kan ikke sammenlignes med et pioneer. desuden har manden valgt. men du skrev også tidligere, at plasma er udgået i 2010. Som jeg aldrig fik noget svar på Redigeret af xcardman - 27-August-2009 kl. 19:11 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Der er en del diskussion på nettet om hvornår plasma udgår, bl.a. menes det at den nye pana Z1 sandsynligvis er sidste skærm af denne type, ikke at plasma generelt udgår i 2010. Bortset fra det er LX6090 fra sidste år, der sker meget fra år til år pt, reviews fra 2008 er altså forældet året efter. Skulle han endelig gå efter det bedste i plasma, slår den nye Pana Z1 Pioneer i alle disipliner ifølge reviews - venligst bemærk det er de professionelles konklusion, ikke min !
Redigeret af JA - 27-August-2009 kl. 19:30 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Med dine indlæg du har lavet til nu, er det kun phillips der virker. nogen fan af phillips og nogen af pioneer fint. En z1 er ikke en meter bedre end deres v10 model. det har otto målt. hvis er det på trust reviews du har set, kan jeg kun grine af dine påstande. ergo er en pioneer stadig det bedste plasma tv du kan få. Panasonic har så lavet nogle monitor modeller som vi ikke har set i Danmark. Dem kan jeg ikke udtale mig om. men du sammenligner åbenbart alle plasma med din gamle model der kommer sikkert et rigtig godt plasma tv i 2010 og et i 2011. Det er 2009 vi snakker om. kan fortælle dig en pioneer 508 stadig slå de fleste tv i dag. der sker ikke en kæmpe udvikling år til år. Der sker dog mere på lcd området, men de har også haft rigtig meget at indhente. men du bliver ved med at tale plasma ned, som du var ansat i fona og deres sælger. et lcd kan ikke give det samme billede som et plasma, dertil er teknologien forskellig. hvad man så foretrækker er en anden sag. men komme med en masse påstand og uden at give links eller andet. ikke alle foretrækker et lcd med dynamisk kontrast, ligesom ikke alle vil have et plasma pågrund af genskin. |
|||
![]() |
|||
Mihca ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
||
Når man alligevel er oppe i de størrelser, havde mit valg været projektor, så kan man jo også gøre det lidt større Kan fornemme at du stadig har din 50 tommer. Så herfra ingen tvivl. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |