recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - opdatering af frekvenser.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketopdatering af frekvenser.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
per olsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Direkte link til dette indlæg Emne: opdatering af frekvenser.
    Sendt: 28-August-2009 kl. 14:47

Hej

jeg har en force due 1030s som jeg har prøvet at opdatere kanaler/frekvenser på.

Den har 3 hoveeder(på 2 paraboler) som peger på 19.2+13+28.2

fremgangsmåden var at nulstille modtageren på TV kanaler og frekvenser.

derefter gik jeg i menu og over på positioner først 13-28.2 til sidst 19.2 og så er der en bjælke hvor der står søg herefter finder den en hel masse kanaler og frekvenser.....problemet er så at efter opdateringen er der kommet nogle ældre frekvenser ind end jeg havde

så nu er der forsvundet kanaler og nogle skal opdateres manuelt ØV.

opdatere man ikke fra Satelitterne mere ???

Mvh Per

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2009 kl. 16:53

Jeg har en modtager til SKY, og når der sker ændringer/tilføjelser eller fjernes kanaler skal jeg intet gøre, det sker af sig selv. Tilføjes der f.eks en kanal, så skal jeg bare vælge kanal nummret så er den på.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bobben Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2007
Sted: Norway
Point: 358
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2009 kl. 08:28
Oprindeligt skrevet af per olsen per olsen skrev:

Hej

jeg har en force due 1030s som jeg har prøvet at opdatere kanaler/frekvenser på.

Den har 3 hoveeder(på 2 paraboler) som peger på 19.2+13+28.2

fremgangsmåden var at nulstille modtageren på TV kanaler og frekvenser.

derefter gik jeg i menu og over på positioner først 13-28.2 til sidst 19.2 og så er der en bjælke hvor der står søg herefter finder den en hel masse kanaler og frekvenser.....problemet er så at efter opdateringen er der kommet nogle ældre frekvenser ind end jeg havde

så nu er der forsvundet kanaler og nogle skal opdateres manuelt ØV.

opdatere man ikke fra Satelitterne mere ???

Mvh Per

Force oppdaterer ikke kanallistene til
Force mottagere lengre noe Force gjorde tidligere.  Force mottagerene er bra så lenge kanallistene er oppdatert men det kan være veldig mye jobb med å få dette til da automatisk kanalsøk ikke fungerer bra.

Dersom man er medlem på http://www.satinfo.dk  så kan man laste ned oppdaterte kanallister til Force som kan legges inn vha. PC.

Redigeret af Bobben - 31-August-2009 kl. 14:43
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu