|
|
|
Besvar
|
Side 123 5> |
| Forfatter | |
miri
Guld medlem
Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Emne: Acer AspireRevoSendt: 17-April-2009 kl. 09:30 |
|
Acer er på vej med en Nvidia Ion baseret Atom nettop med HD kapacitet: AspireRevo. Den skulle være en tand stærkere end Asus B204, men nok også en tand dyrere. Det ser ud til at den leveres fra medio maj, men som bekendt så, bliver releasedatoer jo ofte udskudt flere gange http://www.engadget.com/2009/04/16/acer-apire-revo-the-ion-i nfused-unboxing/ http://www.engadget.com/2009/04/07/acer-launches-first-nvidi a-ion-based-nettop-aspirerevo/ Bemærk, at play.coms priser er fra Jersey, og uden moms! Der bliver derfor lagt told m.m. oven i prisen, hvis nogen skulle forsøge sig at bestillen derfra. |
|
|
miri
|
|
![]() |
|
miri
Guld medlem
Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Sendt: 29-April-2009 kl. 11:36 |
|
Nu er den kommet på Amazon i Tyskland (til omkring 2400,- DKK) med forventet levering i maj! http://www.amazon.de/Acer-Aspire-Desktop-PC-Windows-Premium/ dp/B00264GMNW |
|
|
miri
|
|
![]() |
|
daskino
Guld medlem
Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
Sendt: 06-Maj-2009 kl. 16:09 |
|
en har desværre fået rigtig dårlige anmeldser af Engadget. Den kan bl.a. ikke hente hjemmesider hurtigt nok og har probelmer med adobe flash. Der claimes at den kan klare 1080p blueray. Men den er kun testet via en blueray skive som køreres gennem dvd programmet Powerdvd der er specifikt optimeret til Nivdia GPU'en Men test ef eks en 8-16 gb MKV blueray fil med DTS på et H.264 format in VLC or Coreavc codec, ja hvad sker der så.
Jeg er bange for at hardwaren ikke kan følge med |
|
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
Boost
Super bruger
Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
Sendt: 07-Juni-2009 kl. 12:52 |
|
Den er pt. på tilbud til 2.199 kr og jeg tænkte straks at den kunne bruges som mediacenter, men umiddelbart mangler den en optisk udgang.
Ellers kunne det være et okay alternativ til et media center. Er der nogen der har haft hands on på den ? |
|
![]() |
|
Rasmusdc
Guld medlem
Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Sendt: 07-Juni-2009 kl. 13:22 |
|
Den har HDMI´en som du må bruge til at trække lyd ud af.. den KAN trække 1080p, uden problemer endag. JA flash har ATOM CPU´en aldrig været god til, men som mediecenter er ACER REVO genial. Core AVC enterprise edition, og så prefer cuda ACC. så har du afspilning af ALT 1080p komprimeret materiale du kan smide efter den. og Bluray klarer den også. (dog skal du have et ekstern drev) bytter selv mine 2 mediecentre ud med sådan 3 (har E6400@3.3 og E6750 der kører stock) - de 2 bliver dog nok linux versionen, når den kommer ud skulle ligge mellem 1200-1500kr. de siger ikke ret meget, så i min verden klart det billigste mediecenter alternativ. NEJ de vil aldrig kunne klare fullscreen youtube, eller HULU.com. Men min latterlige netbook med den lille N230 og ingen form for acc med CUDA og NVIDIA kort, klarer FINT surfing, reagere rigtigt hurtigt. og kører 720p uden vid acc. FLASH vil også blive GPU acc. meget snart |
|
![]() |
|
Rasmusdc
Guld medlem
Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Sendt: 07-Juni-2009 kl. 14:00 |
|
så er den bestilt.. Kører den som jeg regner med, og som vi har fået min mates tysker udgave til, så ryger der godt nok en pæn stak hardware til salg onsdag, BIILIGT. :-) |
|
![]() |
|
Boost
Super bruger
Sendt: 07-Juni-2009 kl. 16:42 |
|
Det glæder vi os til at høre mere om.
![]() Jeg har desværre ikke noget anlæg der kan tage HDMI, kun et enkelt stik i fjernsynet. Ville gerne have haft noget optisk til surround anlægget. |
|
![]() |
|
daskino
Guld medlem
Sendt: 07-Juni-2009 kl. 20:48 |
|
glæder mig til at høre hvor godt den tygger sig igennem mkv filer på 16 gb. post endelig jeres oplevelser med den
|
|
|
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
Boost
Super bruger
Sendt: 07-Juni-2009 kl. 22:39 |
|
Spændende læsning.
Hvis den ellers kan afspille HD material ordentlig, så er det jo et forholdsvis billigt mediacenter. Og mon ikke den ville spille rigtig godt med Windows 7 ![]() Eneste minus for mig, er at der ikke er nogen optisk udgang. Så skal jeg til at se mig efter et anlæg der kan tage HDMI stik. |
|
![]() |
|
daskino
Guld medlem
Sendt: 07-Juni-2009 kl. 23:19 |
|
@ ctacta
Har du evt coreavc softwaren og hali media spliter til at teste sammen med CUDA på HD video filer? det skulle være den bedste til at afpsille på windows platfomren, men koster lidt $ |
|
|
|
![]() |
|
daskino
Guld medlem
Sendt: 08-Juni-2009 kl. 10:31 |
|
jeps , det er det.
|
|
|
|
![]() |
|
HamDenFede
Super bruger
Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
Sendt: 08-Juni-2009 kl. 14:07 |
|
Den manglende digitale udgang er vel resultatet af en mindre hjerneblødning hos udviklerne ? Ellers var den også bestilt hos mig. Alternativet er vel at benytte en ekstern lyd-dims via usb, ala expresscard etc. Men så bliver den også lige noget dyrere og idéen med én lille kompakt enhed forsvinder lidt |
|
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123 5> |
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |