recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Træt af Powerdvd, så prøv...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTræt af Powerdvd, så prøv...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Aqaitas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 272
Direkte link til dette indlæg Emne: Træt af Powerdvd, så prøv...
    Sendt: 30-August-2009 kl. 19:11

Hej alle.

Hvis i som mig er mega træt af Powerdvd til Blu-ray, så kan jeg anbefale Arcsoft Totalmedia Theatre 3.. Understøtter så vidt jeg kan se alt, incl HDDVD..

Bare lidt puplic service

You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2009
Point: 2037
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 16:18

Jo jo. Den benytter sig også af Nvidia Pure Video (lige som Cyberlink og Intervideo's afspillere), så billedet burde med et Nvidia kort være lige så godt/identisk med med PowerDVD.

Det interesante spørgsmål er om TT3 afspiller BD filer lagt ind på Harddisken, i modsætning til PowerDVD 8+9. ...Public service oplysninger i den forbindelse modtages med stor interesse

Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 1368
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2009 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af TBC1 TBC1 skrev:

Jo jo. Den benytter sig også af Nvidia Pure Video (lige som Cyberlink og Intervideo's afspillere), så billedet burde med et Nvidia kort være lige så godt/identisk med med PowerDVD.

Det interesante spørgsmål er om TT3 afspiller BD filer lagt ind på Harddisken, i modsætning til PowerDVD 8+9. ...Public service oplysninger i den forbindelse modtages med stor interesse

Det gør den.. den største grund til jeg skiftede til TT3..

har endnu ikke fundet nogen svagheder hos dem som er bedre how powerdvd.. Deres upscalering er også fin nok feature

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu