|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Sirlupo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() Sendt: 26-August-2009 kl. 13:27 |
Hej hej
går og glæder mig til GT5, men hvilket rat skal man købe. Nogen der har links til review osv eller selv har prøvet. Ved der findes: Logitech Wheel G25 Porsche 911 turbo S wheel Hvilket et er bedst? |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Jeg har g25, og er meget tilfreds med det.
Tror næppe du finder nogen som har prøvet begge (Hvis det er et fanatec rat) |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Har prøvet dem begge, og G25 røg retur. Det er jo på størrelse med rattet i en Scania og tynd som en strikkepind at holde om. *GG* Fanatec Porsche er heller ikke det bedste jeg har prøvet, men er bedre end G25. Bruger mest Driving Force GT. Redigeret af justrace - 29-August-2009 kl. 16:21 |
|
![]() |
|
Sirlupo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
Tak for svar, kan du uddybe forskellen lidt mere i detaljer på Fanatec og driving force gt? |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
G 25 er absolut et af de bedste rat der findes. De fleste mener, at det er det bedste rat. Det er en helt anden finish en driving force GT. Det koster også omkring det dobbelte Det er overhovedet ikke på størrelse med et scania rat eller tyndt som en strikkepind. Ikke for at starte en diskusion eller angreb, det er fint at folk har en anden mening :-) Men det er altså ikke korrekt at beskrive G25 på den måde. Du kan sikkert finde flere informationer om de forskelige rat her.... |
|
![]() |
|
ivanhoue ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Jeg syntes du skal tage et g25 sæt også måske købe noget der hedder playseats. ved ikke om hvor du bor men du kan tage et kik forbi en butik i viborg der hedder prcdata de har sådan et ræcersæt med g25 sættet i. det er virkelig som at køre i bil når man sidder i det sæt!
|
|
![]() |
|
HankTheTank ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-September-2007 Status: Offline Point: 21 |
![]() |
De tester det nye G27 & sammenligner med G25 her: http://www.youtube.com/watch?v=V5-BowDSEc0
Men med den "lave" pris som G25 har ville jeg vælge den. |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
De bruger denne til at sætte det hele op på: http://us.visionracer.com/_product_53109/VisionRacer_-_VR3_R ig%2c_Gear_Shifter_Mount_and_LCD_Stand Det er tæt på en "Must Have" gadget. :) |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
går udfra de 1400 på edbpriser.dk er det billigste man kan få G25 til?
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Jeg bruger en wheelstand pro til mit G25. http://www.wheelstandpro.com/index.html Helt sikkert ikke ligeså fedt som et desideret sæde setup som de andre links. Men det gode ved wheelstandpro, er at den ikke fylder særligt meget. Man kan slå rattet ned over pedalerne når man ikke bruger den og skubbe den ind under et sofabord, seng, over i et hjørne eller lign. Den er også noget billigere en playseats og lignende produkter. Redigeret af Klondike - 30-August-2009 kl. 14:49 |
|
![]() |
|
![]() |
Sikkert ja. Play.com i England sælger det for 99 £. Men tror ikke de vil sende Hardware til DK. 1400 Kr er også billigt i forhold til hvor godt det er. |
|
![]() |
|
![]() |
Tusind tak for alle de gode svar. Desværre var der ingen af jer der kunne fortælle lidt om fanatec produkter:-)
Jeg må gå lidt i tænkeboks om det skal være det ene eller andet. Er G27 kommet på markedet? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |