|
|
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Forfatter | ||
MulleS4 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 30-August-2009 kl. 17:35 |
|
Skal til og have et nyt tv, men har ikke den store viden om de mange modeller.. Er dette et godt valg sammen med en parabol? http://www.elgiganten.dk/product/radio-tv/tv/UE40B6050XXE/sa msung-40-led-tv Tænker mere på et perfekt billede. På forhånd tak
|
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
|
Hej MulleS4 , og velkommen til recordere.dk MVH |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Jeg har selv et u7070, og selv synes jeg det er et perfekt billede. Det er et lækkert tv. Og velkommen til recordere. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
MulleS4 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Takker.. Men syntes der er så mange modeller i Samsung LED 40".. Så hedder de 6050xxe, 7050xxe osv..
|
||
![]() |
||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
|
Det kommer jo lidt an på, hvordan man definerer det bedste billede. I manges øjne handler det om dét Tv, som kan gengive det bedst mulige efter standarden, men for nogle handler det om smæk på farverne. Hvorom alting er, kan et Samsung LED levere et billede hvor muligheden for begge ting er til stede, førstenævnte dog til en vis grad.
Redigeret af vasif - 30-August-2009 kl. 22:18 |
||
![]() |
||
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
|
men billedet ser under alle omstændigheder, stadig kunstigt ud i forhold til g10 og v10 (læs. plasma). Men led levere bestemt et godkendt billede.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Here we go again. Plasma er gud. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
det perfekt billede findes ikke, forskellen er hvad man foretrækker et plasma eller lcd. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Pis med dig. Jeg svarer på det spørgsmål som bliver stillet. Ikke køb noget andet. Jeg troede du ville holde dig væk fra tv? |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Newliving ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
|
Jeg må selv indrømme jeg ikke kan finde ud af om jeg vil
have sådan en Samsung LED TV eller noget andet. For mig handler det om et billede JEG kan lide at se på. Med det sagt vil jeg ikke høre noget om at plasma er gud. Nej det er det ikke. Det kan godt være det er i nogens verden, men ikke for andre. Kom med positive og negative sider ved Jeres fladskærme og kom ikke med "mit er det bedste fordi bla bla". |
||
LG 55LF630V // Panasonic MP-BD77 // Denon AVR 2309 // DALI Concept 6 // DALI Concept 2 // DALI Concept Center
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
du står og fortæller du har et perfekt billede. Den største løgn. for det har du heller ikke med noget andet tv. prøv og spørger otto om det, eller har du afbestilt. For du har et perfekt tv. du svare ikke, men bedømmer dit eget tv som perfekt. det er da godt nok gået helt ned dette forum, når man rådgiver på den måde. jeg skal nok holde mig væk , hvis folk bare kunne lade med at fortælle en løgn. så skriv dog nogle af ulemper og du ved ikke en meter om hvad trådstarter synes er et perfekt billede. en stor undskyldning til trådstarter Redigeret af xcardman - 30-August-2009 kl. 22:19 |
||
![]() |
||
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() |
|
EDIT:
Nevermind. Folk fatter alligevel hat ![]() Redigeret af doit - 30-August-2009 kl. 22:25 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |