|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() Sendt: 29-August-2009 kl. 16:45 |
Hvor får man den billigste PS3? Havde tænkt mig at nappe en slim, men CD og DVD lyden anmeldt her på siden gør mig lidt bekymret. Så hvor får man den billigste alm. PS3? Jeg tænker hvis den kan fås væsentligt billigere end slim er den stadig værd at overveje. |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Jeg mener at bilka har den vildt billig i denne uge, 2395 med et spil og en film.
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Hej,
Jeg har lige bestilt en PS3 Slim til 230 Pund plus 30 Pund i fragt - i alt 2.200,- kr. fra www.shopto.net Så væsentligt billigere kan man ikke sige at den gamle er... -Kent |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Nu er der ikke nogen her på siden som har anmeldt den, så jeg ville måske tage artiklen med et gran salt. Ellers er den gamle ps3 ikke faldet ret meget i pris. |
|
![]() |
|
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Takker. Hvis i ser et godt tilbud så skriv endeligt :) Vil se om jeg kan finde anre der kommentere på CD/DVD afspilningen på PS3 Slim. Ville være ked af en ned-gradering. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Imorgen ved du sikkert meget mere.. og så er der jo dba.dk , der er masser ps3 til 1700-1800 og opefter med ekstra udstyr. |
|
![]() |
|
KongKent ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2008 Sted: Dronninglund Status: Offline Point: 361 |
![]() |
Jeg har en bekendt der har bestilt en PS3 Slim fra amazon.co.uk til £ 249,96, altså omkring 2127 DKR, og nok omkring 2200 DKR med porto osv.
Han skulle få leveret d. 14. september. Hvis han gør, så bestiller jeg nok også derfra. De 300 sparet kan fint bruges på et spil. ![]() |
|
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H BD: Panasonic DMP-BD55 Front: Dali Evidence 870 Center: Dali C1000 Bag: Dali R1000 Sub: Dali SWA-15 |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
PS3 slim + bluray film + spil + 2m HDMI kable = £250 og fri fragt fra www.thehut.co.uk, det virker i hvert fald til at der er fri fragt, men er der nogen som lige kan be/afkræfte dette? Ellers er det jo et glimrende tilbud, og helt sikkert bedre end amazon's. Sælger man spillet/filmen kan man sagtens komme ned på små 1900-2000kr for konsollen, hvilket hvis ikke kan gøres billigere på nuværende tidspunkt. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
desværre er thehut et momsfri område, så du betaler moms ved indkøb derfra, når de fanges i tolden, så den bliver ikke så billig når du smider 25% + 155kr oveni
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |