|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Freddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() Sendt: 31-August-2009 kl. 19:39 |
Hej med jer,
Er lige faldet over demoen CoD - World at War på PSN og blev temmelig glad for spillet. Nu er det til 220,- hos CDON.com og jeg har kørt de første 5-6 baner igennem og der virker supersjovt. Jeg kan stærkt anbefale det...i hvert fald indtil Modern Warfare 2 kommer ![]() |
|
![]() |
|
BlackAce ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: København Status: Offline Point: 760 |
![]() |
Tak for den oplysning, nu er spillet bestilt, har I set hvad Fona tager for det. ? Svineri siger jeg. |
|
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil 7 PS4 spil Samsung UE-55D8005 Samsung LE-40F86BD (sovevær.) Samsung DVD-HR750 160GB Sony PS3 Slim 120GB Sony PS4 1TB OnePlace tvbox HDTV-BOX C9000 serien C |
|
![]() |
|
Freddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
Ja, jeg så det godt 499,-...de er ikke rigtig kloge. Er kommet lidt videre i det, og mangler faktisk ét enkelt kapitel så det er ikke fordi det er så langt så det gør noget. Men det var Modern Warfare 1 heller ikke, og det var jo et spil der stadig lever. Men god fornøjelse! |
|
![]() |
|
sylla2 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Tak for anbefaling! CoD serien er sgu solid kvalitet, synes jeg. Spiller faktisk netop nu det efterhånden oldgamle CoD II på min PC. Sygt nok :-)
|
|
* PS3 Slim (uha, fejlkøb)
* Samsung LE-37R86 (håbløs forældet TV) * NAD C-740 (gammeldaws stereo reciever) * Harmony One (hvis jeg da ellers nogensinde får den til at virke) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |