|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Muzmuz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 24-Februar-2005 kl. 15:17 |
HEY.... JEG SKAL KØBE DETTE SMART LEAD KABEL, HVOR KAN DET BEDST BETALE SIG AT KØBE FRA..... FORSTÅR FRA TIDLIGERE INDLÆG A LEVERING FRA MULTIREGION ER LIDT USIKKER, MEN HAR OGSÅ SET DE ER DE BILLIGSTE I GOLD MODELLEN, ER DER NOGLE SOM HAR KØBT DET ENE ELLER ANDET STED (KT VISION-MULTIREGION) OG SOM HAR NOGLE ERFARINGER ?? OG HVOR LANG LEVERINGSTID SKAL MAN FORVENTE ??? GÅR IKKE UD FRA DET KAN KØBES ANDRE STEDER END HOS DISSE TO FIRMAER ELLER ?? HYGGE..... |
|
KF
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Muzmuz Ja, jeg har en sag kørende med multi-region hvor jeg har krævet pengene tilbage fra kreditkort-selskabet. Dem vil jeg fraråde at handle hos. Ikke så meget fordi de lavede en fejl, men de ignorerer også henvendelser, hæver penge på kreditkortet uden at sende varene - og det er slemme ting. Så køb hos KT Vision. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Muzmuz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
TAK FOR DIT SVAR NU ER JEG SLET IKKE I TVIVL OM HVOR JEG SKAL KØBE.....
|
|
KF
|
|
![]() |
|
Keld ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
![]() |
Hej Muzmuz. Du skal lige være opmærksom på, at Kt Vision trækker pengene på dit kort med det samme, de har registreret din ordre, selv om de først leverer i løbet af 2 til 3 uger. Keld |
|
![]() |
|
m@dsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2004 Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Jeg har kun haft gode oplevelser hos http://www.avconnection.dk/ De leverer hurtigt og der er ingen problemmer med betalingen. m@dsen |
|
"Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
|
|
![]() |
|
dahm123 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Jeg har købt mit kabet hos KT-vision Det er korrekt, at man betaler f.eks via VISA. Jeg bestilte 2 marts om aftenen og fik leveret torsdag d. 10 marts. Den kommer som anbefalet brev fra UK, og der er naturligvis nogle dages ekspiditions tide den vej. Man får ingen mail omkring ordremodtagelse eller andet. Man kan sikkert maile til deres salgsafd og sikkert af den vej få at vide noget om leveringstiden. Husk på, at det kun er en ordre til små 300 kr. så der er grænser for hvilken service man kan forvente. Tilbage til kablet, jeg har Philips video og Philips 725 (HDD) og fik i første omgang et uroligt billede, tilsyneladende er det løst ved at benytte en strømforsyning. Jeg fandt en 9 V i mine gemmer (der foreskrives en 12V) og det ser ud til at løse problemet. Så er der "blot" mange timers arbejde forud, men med et genialt system (Philips 725) er det arbejdet værd.
DAHM |
|
![]() |
|
Daviddechel ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
... men de sælger bare ikke Smart Leads - gør de? David
|
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Det gør de ikke, nej. De fører den noget dyrere Videostabilizer 5, der så også kan en hel del mere end kablerne. Men ikke i SCART RGB.
|
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |