|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jgjensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() Sendt: 01-September-2009 kl. 09:39 |
http://dk.cdwow.com/games/WII-MOTIONPLUS/dp/pc/9833665 På dette link sælges den billigt, men det er til NTSC.....det er vel noget hø her i DK eller ??? På forhånd tak for svar.... |
|
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng Philips DVD-R 5570H/58 Samsung HD-boks Freecom 2 TB NAS Buffalo 500 GB NAS Denon AVR 800 amp WD TV Live D-Link DHP-P307AV Homeplug Wii iPhone 4 |
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Om Wii'en kører PAL eller NTSC er irrelevant for Motion Plus, så køb du den bare hos cdwow.
-Kent |
|
![]() |
|
jgjensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() |
ok - jeg studsede bare over det, for det er jo væsentligt billigere end alle de andre danske salgssteder, så jeg syntes det lugtede lidt skummelt....vantro som man jo er
![]() |
|
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng Philips DVD-R 5570H/58 Samsung HD-boks Freecom 2 TB NAS Buffalo 500 GB NAS Denon AVR 800 amp WD TV Live D-Link DHP-P307AV Homeplug Wii iPhone 4 |
|
![]() |
|
![]() |
Fik min ordre annulleret i går hos CD WOW da kunde support svarede, at ntsc versionen IKKE understøttes på europæiske modeller! Nogen der kan anbefale den billigste DK side med salg af motion plus incl. fragt? Jeg er IKKE interesseret i samlepakke med spil... På forhånd tak. |
|
Samsung PS50Q96HDX/XEE
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
![]() |
Du kan jo bare læse den her : http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=63729&PN=1 Fik mine 2 fra mytoys.de til kr. 250 leveret til døren. De er dog blevet lidt dyerer nu |
|
![]() |
|
![]() |
|
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
![]() |
Hvis du selv kommer til tyskland
Så koster de normalt mellem 140 og 160 i forretningerne |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() |
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
henke350 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() |
Jeg fik en til at købe 2 med hjem fra USA - de virker fint på min Wii. (100 kr/stk)
|
|
![]() |
|
Svane- ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
alt wii hardware kan køre på alle wiis
men når vi snakker spil ville der være problemer med ntsc på pal og omvendt. Jeg har også selv købt mine motion plus i sommers på gran canaria, og de virker helt uden problemer;-) |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror også det bare var en historie han fandt på for at dække over at de nok havde sat den lidt for billigt til salg? Vil i øvrigt anbefale Jer at holde Jer langt væk fra cd-wow....de sidste 3 handler er ikke blevet til noget enten pga ovennævnte, eller manglende lagerbeholdning. Det er hvad det er, men problemet er at jeg HVER gang selv måtte rykke efter at få mine penge retur inden der skete noget idet CD-wow hæver pengene ved bestilling, og ikke først ved afsendelse som mange andre firmaer før i dag! |
|
Samsung PS50Q96HDX/XEE
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |