|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JunkDeLuxe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2009 Sted: Vejle Status: Offline Point: 77 |
![]() Sendt: 03-September-2009 kl. 10:53 |
Hej Recordere, Hvad mener i om dette plasma? http://www.fleggaardshop.dk/pi/Samsung_PS_42B430_Plasma_1417 0_.aspx Strømforbrug? Billede? Fremtidsikret? Det er jo billigt må man sige for et 42". tak på forhånd! |
|
Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Flegaard plejer ikke at sælge samsung fra Samsung DK, så enten er de tysk eller engelsk módel. Min søn har lige købt et et Samsung LCD i elgiganten, som vi bruger sammen med digital kanaler fra Yousee og her var der ikke undertekster på TV2. Her skulle det opgraderes, så der kan være forskel på de nordiske modeller og paralel importeret. Hvis det er paralelimporteret får du ikke suppport fra Samsung DK. Så er der lige Samsungs indstilling til at digital kanaler er statiske. Man kan ikke ændre rækkefølgen på de digitale kanaler og det er rimelig ubrugeligt efter min mening, især på Yousee, hvor man har mange kanaler. |
|
![]() |
|
rs-6200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: åbenrå Status: Offline Point: 158 |
![]() |
hej el giganten sælger også paraelimporterede tv og det med samsong at du ikke kan bestemme hvordan kanalerne skal ligge er rigtig men du kan ligge dem i som favoritter så er de som du vil havde dem så det er jo ikke et problem hilsen rs |
|
tv sony KDL 52Z4500
tv sony KDL 40Z4500 harman kardon avr 355 harman kardon blu-ray BDP-10 ht keff 5005 7/1 |
|
![]() |
|
JunkDeLuxe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2009 Sted: Vejle Status: Offline Point: 77 |
![]() |
tak for svar, Ville i købe det? og hvad med strømforbruget? |
|
Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Strømforbruget er anført på den Fleggaard-side, du linker til:
Strøm Energiforbrug (IEC 62087) 170 watts Energiforbrug i standby-tilstand < 0,3 watt Miljømærkning Eco Flower Nej Strømforbrug kan ofte, men ikke lige i dette tilfælde, ses på Forbrugerelektronikbranchens side her. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Så vidt jeg ved´, sælger elgig. ikke paralel importeret Samsung. Der har vi ikke set lyset endnu. Jeg er godt klar over at jeg kan ligge dem over i favorit. Men hvis jeg vil zappe, så zapper den ikke i favorit men i de digitale kanaler (så man zapper igennem alle de kanaler man ikke vil se). Man kan heller ikke ændre rækkefølgen i favoritter. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |