|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Spongebob ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() Sendt: 03-September-2009 kl. 16:47 |
Jeg har brug for nogle forslag til en 37" fladskærm med dvb-c. Max. pris er ca. 8000,- kr. Jeg håber der er nogle, der kan hjælpe.
/Lars |
|
![]() |
|
Spongebob ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Jeg vil lige uddybe en smule. Jeg modtager kabeltv via stofa og vil gerne undgå modtagerboksen. Jeg kan forstå, at det langt fra er alle tv med dvb-c, der kan modtage mpeg4. Hvor vigtigt er dettte? Udover dvb-c tuneren skal tv'et selvfølgelig bare være godt til prisen. Det skal primært bruges til en masse sport. Jeg har ikke noget særligt godt indblik i hvad der findes på markedet, så jeg håber som sagt der er nogle, der vil byde ind med forslag.
|
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
Kig på Panasonics plasma skærme - X10 serien koster omkring 5.000,-
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Panasonic X10Y går du ikke galt af. Det er en rigitig god skærm i prisklassen, der har Mpeg4 DVB_T/C tunere. Prisen ligger på ca. 5,5k. Men bemærk at det skal være en X10Y for at få Mpeg4 tuner DVB/C Mpeg4 er nødvendig hvis du vil se HD kanaler. Læs evt. anmeldelse på flatpanels.dk
|
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
Jeg var selv i samme situation for en måned siden. Valgte at følge anbefalingerne herfra og købte et X1oY hos Cinemagic. Jeg kan kun sige, at anbefalingerne absolut ikke var tom snak. Vi er rigtig glade for vores nye tv, så jeg vil også sige køb en X10Y. Iøvrigt gik der kun 2 dage fra jeg bestilte til tv'et blev leveret. Jørn |
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak for svarene. Er Cinemagic autoriseret forhandler af Panasonic? Dat er i øvrigt pudsigt at man kun skal give 230,- kr. ekstra for en 42".
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Der er mere konkurrence på 42" markedet. Indimellem kan man også "risikere" at 42" er billigst... |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Ja, det glemte jeg at tilføje tidligere. Såfremt de 37" ikke er absolut jeg-er-nødt-til-at-slå-hul-i-væggen-max-størrelse bør du overveje 42" da prisen er næsten den samme. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har lige et ekstra spørgsmål. Vil dette CA-modul virke og er det korrekt forstået, at man med et CA-modul ikke behøver internetforbindelsen som ved en modtagerboks?
Redigeret af Spongebob - 04-September-2009 kl. 14:01 |
|
![]() |
|
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
2 sidebemærkninger: 1) 37X10Y vil ikke skuffe day.. det er de bedste cirka 5000,- brugt i mit liv 2) Lad være med at bruge så mange penge i DK Køb CA modul her, hvor jeg købte mit til DVB C MPE4 og Yousee. Du skal bare have det til Stofa.. og det skulle værer her.. men der er flere, hvis jeg tage fejl. http://www.dvbshop.net/index.php/cat/c71_Irdeto.html Du sparer 50% og er hjemme i 2-3 dage Mvh Redigeret af bimbobo - 05-September-2009 kl. 14:28 |
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er lige blevet opmærksom på, at der er en del sollys i det rum hvor tv'et skal hænges op. Hvordan er Panasonics skærm i forhold til genskind og hvad vil alternativet være?
|
|
![]() |
|
clear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
Det gør ikke noget der blot er dagslys i rummet... men hvis der kommer solstråler direkte ind på skærmen er det ikke godt. Faktisk kan man næsten intet se medmindre der bliver trukket gardiner for. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |