|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() Sendt: 04-September-2009 kl. 13:13 |
|
Er efterhånden træt af at få BDer med to-kanals lyd hvis de er mere end 10 år gl. Hvad er det den side hedder hvor man kan få oplyst dette? |
||
![]() |
||
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
|
Hvis de er optaget i stereo, så er det vel meget naturligt at de kommer med to-kanals lyd?... Info om lydsporet plejer at stå på coveret og/eller i beskrivelsen i webshoppen.
-Kent |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Der står da også en del om lyden på bdlive.dk.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Logik for burhøns kan jeg ikke bruge til noget! Jeg har tidligere set et link til en side - noget med blu-ray et eller andet, men kan ikke huske det. Aktuelt vil jeg gerne vide hvilket lydspor der er på L.A.Confidential ? |
||
![]() |
||
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
|
Hvis jeg slår op på en tilfældig webshop, kommer jeg frem til: Engelsk - Dolby TrueHD 5.1 ![]() -Kent |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Hvis dk udgivelse, så er der true hd på, så mon ikke det er det samme i uk.
http://www.moviezoo.dk/blu-ray-film/L.A.-Confidential_732191 9613260 Edit: igen for sent. Redigeret af flemming larsen - 04-September-2009 kl. 13:48 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jamen jeg kigger jo sjældent på de danske sider, og de engelske har ikke de oplysninger. Så jeg SKAL nok kigge her Ingen der kender den side? |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
prodic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
|
Bruger fra tid til anden denne - http://www.blu-raystats.com/Stats/Stats.php
Kan det tænkes det er den du tænker på? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Den side er da for fed http://www.blu-raystats.com/Stats/Stats.php Er der så det samme lyd på en UK udgivelse som der er på en US ? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |