|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() Sendt: 04-September-2009 kl. 07:50 |
Jeg har en Qnap TS-119. Er der en der lige kan sende en hurtig vejledning i hvordan man tilgår sin nas fra nettet?
|
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() |
Der findes ikke nogen hurtig vejledning til dette, da det jo afhænger af havd du vil, så derfor; Hvordan vil du tilgå den fra nettet? Er der via FTP? |
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
![]() |
Synes det er forklaret ok på deres hjemmeside: http://qnap.com/pro_features.asp jeg har i hvert fald fået det til at virke ved at bruge deres guide. |
|
![]() |
|
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
Jeg går ud fra at det mere specifikt er beskrivelsen af "How to Access Your QNAP Turbo NAS from the Internet": du henviser til?! Jeg prøver senere. Redigeret af Nicoleif - 04-September-2009 kl. 11:16 |
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
![]() |
lige præcis.
|
|
![]() |
|
![]() |
bhund - der bliver spurgt på IP address når jeg forsøger at create dyndns acconut. Er det qnap's IP der skal indtastes og hvor finder jeg lige den?
|
|
![]() |
|
![]() |
Qnap IP kan du se når du starter Qnap Finder. Men det er vist ikke den: Tip: The "IP Address" refers to your current WAN address. You may check the information here: http://www.ip-lookup.net/. In most of the cases, it is useful for you to know your public IP address when you are behind a NAT router.
Redigeret af Bhund - 04-September-2009 kl. 13:44 |
|
![]() |
|
![]() |
Men kan du ikke bruge "Use auto detected ip adress".
|
|
![]() |
|
![]() |
Det kan man da ikke når man bruger en pc til at tilgå nas'ens brugerflade! Så er det vel pc'ens IP der bliver "auto detected", ikke sandt? |
|
![]() |
|
![]() |
Uha jeg er ikke lige den skarpeste på netværk. Men det netværk din pc kører på er jo det samme som det din NAS er koblet på. Nu er det lang tid siden, men mener ikke at jeg tastede noget ind, trykkede vist bare på et link "use auto detected ip adress", der så fandt IP adressen og skrev det i feltet. |
|
![]() |
|
![]() |
Du har nok ret. Prøver lige senere (er på jobbet nu)! Tak for hjælpen |
|
![]() |
|
![]() |
Bhund - har du også din router til at reservere ip via mac adresserne (Statiske DHCP leases)? Tænker på om det er et problem ift at tilgå fra nettet!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |