Hvorfor ikke tv fra Profiber jeg har været på satelit siden 1998 men valgte at prøve Tv fra profiber . Det koster lige pt kun 298 kr med 15/15 Internet og 24 Digitale kanaler .
Og jo du har ret deres boks Tilgin er ikke for god ang betjening temelig langsom og de har valgt den uden hartdisk her i første omgang .
Du har så muglighed for Canaldigital på Viasat på samme boks i Hd .
Her kommer min pesonlige oplevelse af min første måneder siden vi fik profiber i april måned .
1 havde 2/2 mbit internet son fungerer godt har nu fået 15/15 internet som fungerer godt .
Angående digital Tv fra Tilgin boks via Hdmi 1080 i så er det et fantastisk skarpt billede også i Sd i Hd næsten som bluray . ( kører nu signalet igenemmen Min Sony DA2400 Es som så opskalerer billedet ) Ikke at jeg tror den gør det bedre , betjeningen er så meget nem da det så er forstærkeren som er styrer alle billedsignaler i mit system .
Men som sagt her på forum under iptv er der mange som oplever problemer med boksen ang den er ustabil og den hakker i biledet det oplever jeg også nu igen og det er faktisk siden at min hastighed er sat op til 15/15 .
Da jeg kørte 2/2 gjorde den det ikke det er når jeg ser Hd det sker .
Skal dog også lige siges at boksen er blevet opdateret med ny software det kan måske være det som er problemet .
Men jeg synes du skulle tænke over det endnu en gang da det jo er gratis at få lagt kabel ind og det koster jo kun ca 600 kr at komme op at køre med digital tv og så 298 kr i måneden .
Billedkval er bare iorden vil jeg sige også bedre end Zaptor da min lillebror har det system og vi har begge et Sony 40 tommer Hd fladskærm . Han spørger mig faktisk nogle gange om Billedet er i Hd på nogle af Sd kanalerene så skabt står billedet.
Det er dog ikke en påstand jeg kan stå inde for da jeg faktisk også synes at billedet står meget godt hos ham . Men billedet er langt bedre end da jeg fik tv fra Viasat+ Sd boksen , men det var jo også gennem scart og i hdmi .
Grunden til at jeg vil prøve Profiber er at jeg var træt af at have 2 - 3 bokse til at stå da både Canal digital Og Viasat efterhånder kræver separate bokse og især Viasat låser deres bokse til kun deres kanaludbud .
Jeg har en Nokia 9802 som jeg kørte Viasat og Canal Digital på i Mange år men den var jo uden Hartdisk .
Har så i ca 2 år kørt med Visat+ Boks med hartdisk dog ikke hd .
Redigeret af janbau - 07-September-2009 kl. 16:26