Har lige fået min Sanyo Z3000 ind af døren, og har aldrig haft projektor for, så det kan sagtens være mig den er gal med.
Jeg har specificeret mit køb ud efter, at jeg gerne vil have god kvalitet, og hvad var vigtigt for mig, LAVT støj niveau, fordi jeg bor i en lejlighed, og ikke kan tillade mig at fyre for lyden. (passer så ikke lige med, jeg kom til at købe en Marentz forstærker med preouts)
Jeg ved bare ikke om min nye Z3000 er defekt, eller om jeg er for sensitiv.
I halv lampe mode (må være dens ECO mode) der siger den lidt, men ikke meget, man kan høre blæserne, ikke som gode PC blæsere, de brummer lidt, men gætter mig til det er pga den lille encasing, og fastspænding + det er 80mm og 2 styk.
men ved A1 / A2 så begynder den ½ inde i filmen rigtigt at sige noget, den skruer op allerede efter 1 minut, men bliver irriterende efter 1 time, ved FULL så spinder den op med det samme.
Niveauet er svært at forklare, men har en Xbox360 der er rimlig rolig og en PS3 der faktisk larme HELT vildt ved spil, kan sagtens høre den projektor larme MERE end PS3´en og træs HØJ blæser larm, når den kører full.
ER det normalt?
igen skal nok tages i betragning at jeg er fint følende med blæser støj.
HVad er alternativet? er det Z3000 der er en af de mindste larmende, og vil jeg have andet, så må jeg tilbage til LCD/PLASMA?
Kan siges at film stadig ser FANTASTISK ud ved Halv lampe, men man mister lige lidt effekt af farvene, og alle settings i projektoren er jo hvor de blæser det fuld op.
EN ting jeg dog er HELT vild med, at jeg ikke behøver bruge smooth motion som jeg HADER, det giver sådan en unaturlig speed´et op bevægelse, jeg kan bruge det der 5:5 pulldown, og det gør der INGEN hak er i bevægelser i NOGLE film, når det er auto til.
Jeg får næsten en tåre i øjnene over kvaliteten når jeg ser film.
Men igen den projektor skal hænge LIGE over mit hovede i stuen
Redigeret af Rasmusdc - 06-September-2009 kl. 10:31