|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Alaska ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 06-September-2009 kl. 17:02 |
Jeg sidder og skal vælge hvilken ny fjernsyn vi skal have, kan i hjælpe mig med følgende: Philips 42PFL9603H "Wupti til 7499,-" kontra Philips 42PFL8404H "Elgiganten 7999,-" jeg kan ikke se den store forskel på de 2, hvad vil i vælge, jeg kan ikke se noget i forumet omkring 8404H. Håber i kan vejlede mig.
|
|
![]() |
|
127tage ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 68 |
![]() |
jeg har hørt at 9000 serien skulle være bedre, men det bygger "kun" på hvad jeg har læst på diverse forums.
|
|
![]() |
|
jzimmer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Halløj,
Hmm, svært spørgsmål. Altså, 9603 modellen scorede ret højt da det kom frem sidste år - læs evt. denne test hos TechRadar. 8404 modellen scorede ikke helt så højt da det blev introduceret i år. Ganske vist ikke dårligt, men 8er serien er jo ikke top-of-the-range som 9er serien er. Læs evt. denne test hos TrustedReviews. Personligt ville jeg nok gå efter 8404 modellen. Den er trods alt nyest, og mit bud er, at Pixel Precise HD "motoren" nok lige er en tand bedre end den efterhånden aldrende Perfect Pixel udgave. Men i sidste ende skal du jo nok ud og sammenligne billedet på dem ![]() Der findes sikkert en del Fona'er og Expert'er der har 9603 modellen til at stå endnu, så bare ud og kig på den sammen med 8404eren. |
|
/Jzimmer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |