|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lasse Drotz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-December-2008 Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 07-September-2009 kl. 21:39 |
Hej alle Nu har jeg kigget forum godt efter, men jeg kan ikke finde en tråd jeg søger. Det drejer sig om en løsning på at lave en dobbeltvæg bag sit fjernsyn hvor kabler kan føres. Jeg mener at det var noget med 3 stk 4x8 der blev sat op vertikalt, og så en plade oven på her. På pladen blev fjernsyn opsat med ophæng, mens kabler blev ført via et hul bag pladen.
Er der nogen der kan finde tråden til mig, eller efter billedevisninger af andre lign. løsninger. Jeg står og skal indkøbe til at lave mit fjernsynsophæng her i weekenden.
På forhånd tak |
|
Med Venlig Hilsen
Lasse Dvoracek |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
![]() |
|
Lasse Drotz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-December-2008 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Hej Kampus Det er ikke helt den jeg mener. Dette jeg tænker på var simpelt og enkelt. Mener kun der var 3 lodrette bjælker.
|
|
Med Venlig Hilsen
Lasse Dvoracek |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5358 |
![]() |
Så er det nok denne: Mvh JørgenT |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |