recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste monitor til HTPC?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste monitor til HTPC?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste monitor til HTPC?
    Sendt: 14-Januar-2006 kl. 01:11

Bedste bud er p.t. Dell 2405FPW. Se:

http://accessories.euro.dell.com/sna/ProductDetail.aspx?TabP age=producthighlights&sku=30907&spagenum=&catego ry_id=6198&brandid=&k=&c=dk&l=da&cs=dkbs dt1&mnf=&prst=&prEnd=&mnfsku=&orderby=&a mp;searchtype=&pageb4search=&page=productlisting.asp x&instock=&refurbished=

Findes der noget større og/eller bedre? (max. bredde ca. 80 cm).

Jeg ville gerne op på 26".

Den må IKKE have indbygget TV tuner. Ellers havde jeg valgt LG RX1/2.

Jeg gætter på at højttalere til en plov, slår hvad som helst indbygget i en monitor, så det er vel ikke smart at have i?

Til top
Singa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Februar-2005
Sted: Singapore
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2006 kl. 10:36

Apple har levet nogle skaerme som faas i 20", 23" & 30". Med oploesning paa 2560x1600.

Vi bruger dem paa arbejdet og har da set et par filmklip..De er gode. Men der skal et Dual-DVI grafikkort i PC'en.

http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore. woa/7200107/wo/Lw128Ybvu3rg20gX5gjV4RnUEAO/0.SLID?mco=F1A078 50&nclm=AppleDisplays

Til top
pekr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2005
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2006 kl. 07:52

Dell har lige lanceret sin 30". Samme opløsning som Apple 30". Den koster pt. $2200. hvilket må siges at være en rimelig pris. Overvejer selv at skifte min 24". Det er altid rart med en skærm af ordenlig størrelse når man arbejder med grafiskarbejde.

Desuden ville den sikkert også kunne bruges som TV til HTPC. Der er både component, VGA og DVI indgang.

Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Oktober-2005
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2006 kl. 00:09

Whoa, den der Dell 30" ser brutal ud. (Apple'en understøtter ikke windows).

Der er lige det med opløsningen. Er den for høj til at være velegnet til TV og DVD? Det er jo langt over HD og DVD.

Eller har jeg stødt på Samsung SyncMaster 244T, 24" 1920x1200. Det skulle være samme panel som Dells.

pekr, hvordan er din Dell 24" til TV/DVD?

Til top
Helmø Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-August-2004
Sted: Denmark
Point: 303
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2006 kl. 08:56
Højre opløsning i sig selv på samme areal betyder ikke at billedet bliver dårligere - det giver det samme synlige billedkvalitet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu