|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Neustatt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 03-September-2009 kl. 09:15 |
|
hejsa alle: Jeg har den gamle 60 gb ps3 model (den som kan afvikle ps2 spil) jeg overvejer at benytte mig af ebgames tilbud omkring bytning af den gamle til den nye slim model men er lidt i tvivl bør jeg beholde 60 gb versionen (spiller aldrig ps2 spil) eller skal jeg skyndemig at få den byttet ? m.v.h Ronni |
||
![]() |
||
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
![]() |
|
Hvis du aldrig spiller PS2 spil får du ved ombytning en mere strømbesparende maskine.
Så skal du bare vurdere hvilket design du synes bedst om. |
||
![]() |
||
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
|
Du skal nok lige først undersøge hvad du kan få for din 60GB.
Det kan være du kan sælge den for det samme eller mere end hvad en slim koster. |
||
![]() |
||
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
|
Hvad går EBGames byttetilbud ud på? Der står ikke noget på deres hjemmeside. |
||
Kuro
|
||
![]() |
||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
|
Der står lidt.... kom med din brugte EU ps3 samt 2 brugte spil og 399 kr så får du en ny slim med hjem |
||
![]() |
||
Exta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Status: Offline Point: 124 |
![]() |
|
Jeg overvejede også det tilbud.
Men har om bestemt mig og beholder min 60gb da jeg har hørt at slim'en larmer lige så meget som 60gb og ikke skulle være lige så god til at afvikle dvd og cd materiale som de fede modeller. |
||
Pioneer Krp-600A.
Pioneer vsx-lx51 eAR 202 REF ps3 Slim 120gb Samsung hd boks Vienna Acoustics Haydn Grand Paradigm KEF |
||
![]() |
||
AndyDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-August-2009 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Jeg byttede min 60GB til en Slim, og har absolut ikke fortrudt det.
Slim'en larmer (i mit tilfælde) MEGET mindre og nu hører jeg stort set ikke blæseren. ![]() Gamestop (EBgames) giver 2380kr. for en 60GB, så en opgradering koster 419kr. uden nogen medfølgende spil. |
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
|
Hvor har du hørt det? |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Link |
||
![]() |
||
Exta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Status: Offline Point: 124 |
![]() |
|
Præcis Anima
![]() Men skal selvfølgelig ikke kunne sige hvor personen, der har skrevet at den larmer lige så meget som den gamle version har haft den til og stå. For kunne godt forestille mig at den gik helt i selvsving hvis den kom ind et skab, som alle andre ting med blæser også ville. |
||
Pioneer Krp-600A.
Pioneer vsx-lx51 eAR 202 REF ps3 Slim 120gb Samsung hd boks Vienna Acoustics Haydn Grand Paradigm KEF |
||
![]() |
||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() |
|
Jeg sidder også og overvejer at bytte via gamestops tilbud. Hvordan foregår det. Skal man komme med en komplet ps3 pakke, inkl alt det tilbehør der fulgte med. Eller er det bare selve ps3 man indleverer, hvorefter de åbner en kasse og piller en ud.
|
||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
||
![]() |
||
AndyDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-August-2009 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Du skal indlevere den med alt originalt udstyr. Dvs. Konsol, Powerkabel, AV-kabel, USB-kabel, Scartstik-dims, controller og manualer. Det står oven på den originale kasse hvad du skal samle sammen. Happy hunting. :-) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |